Weer gezeur om mijn kat!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bijinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 00:01

Ayasha schreef:
Ingetrokken plas zie je niet

Ligt aan de stof, maar je ruikt het zeker wel ;) Voorál kattepis.

@ Silly; wat een kl*tesituatie. Wij hebben helaas hetzelfde meegemaakt 2 jaar geleden. Toen waren een aantal mensen erop uit onze honden zwart te maken... Het was zelfs zo erg dat ze op een gegeven moment een bullachtige hond op onze honden los lieten (oh, dat doet ze anders nooit). Onze Border Collie heeft daar een flink trauma door opgelopen. Uiteindelijk zijn we verhuisd, ik had daar écht geen zin meer in.
Maar het grootste probleem was dat mensen samenklitte. Zelfs als iets een leugen is, als 3 huishoudens het beweren, wordt het al snel geloofd.

In het nieuwe huis in het begin goed gepraat met de buren; bij overlast, direct laten weten etc. Aan de duivenman zelfs een foto van onze kat laten zien dat hij weet waar hij thuis hoort. Gelukkig zijn we nu in een nuchtere buurt terecht gekomen en hebben we de afgelopen 2 jaar niet meegemaakt dat er iemand last van onze dieren had. Misschien komt het ook omdat ieder huis hier wel iets heeft waar je over zou kunnen klagen en we accepteren het allemaal van elkaar.

In jou geval denk ik dat je de stress van een verhuizing op moet wegen tegen de stress die je nu hebt. Ik herken je gevoel direct, ik voelde precies hetzelfde toentertijd; het zat me zó hoog! En ik vond het zo oneerlijk en gemeen! Maar je doet er niks aan, want die vent heeft toch zijn zinnen erop gezet. Je kan wel terug gaan vechten, maar daarmee maak je het alleen maar erger.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-10 00:55

Hey Jose, zo voelt het inderdaad ook wel, we hebben hier ook in het begin laten weten van onze katten en onze hond, als er wat is kom naar ons toe.
Voor mijn gevoel zijn wij behoorlijk benaderbaar en open hierin geweest.
Het is inderdaad een soort kliekjesvorming, toevallig was Loontje vanmiddag hier en die heeft gelijk een stukje meegekregen.
Ouders die voor de deur zitten en toekijken hoe hun kids de tuin in rennen/wandelen/springen bij ons.
De katjes die lekker in ons raamkozijn zitten, kind wandelt de voortuin in en de katten zoeven naar binnen (wat ze dus echt niet doen als loontje met haar kleine binnen komt) en dan het kind: ja die katten zijn bang voor ons, dus ze weten het wel.
En dan snel de tuin uitlopen als ze ziet dat wij binnen zitten, maar 5 tellen later is er weer 1 aan het hink stap springen in onze tuin.
Zo nog wat dingen wat eigenlijk dus iedere keer dingen zijn die je aan kan zien als kinderlijk onschuld, maar al met al alleen in onze tuin en met onze dieren gebeuren.
Vriend had zoiets van ik spreek ze wel aan en wou al beginnen, maar had nu zelf zoiets van we hebben visite, kunnen we nou eindelijk eens 1 keer ontspannen verder kletsen?

Urielle, niet meer nee, was het maar zo'n feest...zalig...delft.... :D
Maar ik weet nu wel in welke richting ik moet zoeken, dus dat komt in orde.

Ik zit nu al uit te kijken naar de grote vakantie, alle stellen met kinderen weg en even lekker rust.
En als ze terug komen heb ik lekker een baby, alleen moeten ze dan even niet gaan zeuren als die snachts een hapje wilt ;)

babydolll

Re: Weer gezeur om mijn kat!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 01:04

waarom zet je niet gewoon een hekje in je voortuin? Ik zou die kleine etters echt niet in de voortuin willen zien.. oprotten ermee. ( handen beginnen te jeuken, zit ook in een zeurbuurt maar zitten ze aan m'n beesties zijn ze er echt aan..)

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-10 03:49

babydoll aan de voorkant zit een hekje, en aan de rechterkant, de linkerkant grenst aan het pad vanuit huis en eerlijk gezegd was ik er nooit vanuit gegaan dat dat nodig zou zijn, nu gaat mijn vriend binnenkort inderdaad iets bouwen zodat ze de tuin niet zo 1 2 3 in kunnen.
Maar of dat ze tegen gaat houden?
Ook zonder hekje is het heel erg duidelijk dat het gewoon iemand zijn voortuin is waar je inloopt, omdat de rest wel omheind is en zelf hebben ze hetzelfde soort tuintje, we delen alleen het pad.

Zo te lezen hebben ze trouwens nog geluk, mijn handen jeuken alleen bij de volwassen versies :D

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 11:21

En als jij de rollen nu eens omdraait?

Schrijf die man een brief dat je last hebt van zijn kinderen en van zijn kat ( die heeft hij toch?)
Dat je er nu genoeg van hebt dat zijn kinderen telkens maar bij jou in de buurt komen. Dat ze de katten wegjagen.
Dat zijn kat bij jóuw in huis plast en zn nagels in jouw meubels zet enz. enz.....

En lekker net zo dreigen met kantonrechter, zelfde wat hij ook doet.

Verder vind ik het heel erg rot voor je :(:)
Je voeld je al niet lekker door je zwangerschap en dit soort dingen kan je er nu niet bij hebben hé.

Weet je ook of andere mensen ook van die brieven krijgen?
Met zn allen dan brieven terug schrijven :+

Sterkte meid! ;)

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-10 12:19

De andere mensen wonen er al jaren, dus die krijgen geen brieven, alleen uitnodigingen voor kinderfeestjes, ik weet niet wat erger is :D

En tsja, ik heb echt geen last van zijn kat, van niemands kat eigenlijk, ze zitten hier wel maar dat is toch juist gezellig vind ik dan.

Mijn schoonouders zeiden ook niet meer rechtstreeks naar hem of wie dan ook reageren, zoek de wijkagent maar op of bewaar je zegje voor bij de kantonrechter, die luisteren wellicht beter ;)