Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) 
SecretLIN schreef:ik vind het heel vreemd dat ze haar eigen hond niet heeft herkent haha ik herken mijn beide labradors en 2 boomers uit honderden
Zal wel spanning enz geweest zijn haha, wat gebeurd er met de andere hond als er niemand voor komt (vanwege eventuele intresse)

er zaten blijkbaar 2 pikzwarte katten op dat moment in het asiel en beiden in een apart hok. Chipnummers niet gecontroleert bij het ophalen en zo dus verwisseld *oeps*
Gelukkig is de huidige kat echt helemaal wat hij zocht en een megaschatje. De andere kat heeft ook snel een baasje gevonden. (asiel belde later op omdat te vertellen
)
en weet zeker dat jullie dan allemaal zullen zeggen ''dat ze dat niet ziet zeg
''
) naar een vriendin van mijn zus,die wil haar graag hebben.
. Het zal wel de samenloop van omstandigheden zijn
. 
juval schreef:wat fijn dat ze haar hond terug heeft, en ik hoop dat de 'nep' Lyka ook gauw weer haar baasjes vindt!!
tja, je eigen dier niet herkennen, het komt vaker voor.... wij hebben ooit (tig jaar geleden) vreselijk verdrietig onze poes die al een tijdje kwijt was dood langs de weg gevonden en begraven in de tuin... echt heel erg!...
- vooral toen 'onze' dode poes diezelfde avond vrolijk weer door het katteluikje naar binnen kwam en we dus kennelijk een wildvreemde poes hebben begraven...![]()
het komt voor..