Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kohtje schreef:Stel ze verkoopt ze voor 100 euro per stuk incl enting komt ze cht wel uit de kosten. Het zijn er 4 dus dan ben je echt uit de kosten.
kohtje schreef:Millanka schreef:Ik zou wel even een mailtje sturen met prijs vergelijking met het merk dat zij wilde en het merk dat jij had gekocht, door de dagen tot wanneer ze weg zouden gaan berekenen, en je bankrekening erbij zetten.
Wat een onzin, de nieuwe baas betaald toch. Tja een nestje fokken kost geld,soms haal je het eruit meestal niet.

Sancha schreef:Voor die honderd euro? Want meer zal het niet zijn..
Wees blij dat er kittens uit het asiel zijn gehaald, is ook helemaal niet verkeerd!
Berwicowa schreef:Val dit topic binnen, wiij fokken katten. Als er bij ons belangstellende zijn en ze zijn wezen kijken en zeggen ja wij willen die kitten, doen ze een aanbetaling. Mochten ze dan er als nog vanaf zien zijn ze die aanbetaling kwijt.
Wij moeten vaak mensen teleurstellen dat er geen kittens meer zijn/kohtje schreef:Stel ze verkoopt ze voor 100 euro per stuk incl enting komt ze cht wel uit de kosten. Het zijn er 4 dus dan ben je echt uit de kosten.
En er rijk van worden of uit de kosten komen zijn onzin verhalen. Je wordt er echt niet rijk van hoor. Als je geluk hebt hou je er wat van over. WIj zijn voor ons huidig nest voor de enting al per keer 150 euro kwijt. Doe dat maar eens twee keer, plus het voer dat ze nog moeten hebben.

Quellian schreef:Zou er sowieso nooit aan beginnen om op verzoek kittens te produceren, gaan ze maar lekker naar het asiel, zit vol met kittens.
En wat een stierenpoep dat het goed is voor een poes om een nestje te krijgen
snuffel1 schreef:Quellian schreef:Zou er sowieso nooit aan beginnen om op verzoek kittens te produceren, gaan ze maar lekker naar het asiel, zit vol met kittens.
En wat een stierenpoep dat het goed is voor een poes om een nestje te krijgen
tja,. volgens da is dat wel zo
en 1 van de kittens is nu van een chirurge(die opereert mensen met borstkanker en zo) en zij zei dat het voor mensen op zich ook goed is, want ook borstvoeding en zo verkleind de kans op borstkanker.
maar goed,.. ben zelf een leek in dat opzicht en dacht dat als da het zei het wel goed zou zitten.
en dus allemaal maar aan de kinderen? Blijf het een BIZARRE reden vinden.....Doe je als mens toch ook niet? waarom een kat dan wel doen? zoals hierboven al vermeld asiel zit VOL met ongewenste kittens....ik zou mensen ook doorverwijzen!
hoe dan ook,.. even een update.. voor 1 van de kittens heb ik inmiddels een leuk tehuisje gevonden!
woensdag word hij opgehaald
SUPER!! goed zeg! dat is lekker nieuws
Bon_Bon schreef:NIet om iemand aan te vallen ofzo maar zijn er serieus mensen die voor een niet ras echte kitten 100 euro gaan betalen?
De paar katten die we gehad hebben haalde we gewoon gratis af, nu snap ik best dat je voor een raskat betaald, maar voor een mengelmoesje?? IK zit hier echt met mn mond open..
Mensen die voor de simpelste reden hun kat er op 18 jarige leeftijd er nog heen brengen
)