Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tiffany schreef:Klopt dit wilde ik ook typen, gebruik dan wel druivensuiker. Spuitje kun je halen bij de apotheek
Heel veel sterkte
Ik gebruikte namelijk voor mijn eigen kat (40 graden koorts, op leven na dood, maar gelukkig gered, en we zijn nu ruim 5 jaar verder) geweone suiker. De DA had toen niet aangegeven dat er druivensuiker gebruikt moet worden.
xxJacqyxx schreef:Tiffany schreef:Klopt dit wilde ik ook typen, gebruik dan wel druivensuiker. Spuitje kun je halen bij de apotheek
Heel veel sterkte
Mag ik vragen waarom druivensuiker?Ik gebruikte namelijk voor mijn eigen kat (40 graden koorts, op leven na dood, maar gelukkig gered, en we zijn nu ruim 5 jaar verder) geweone suiker. De DA had toen niet aangegeven dat er druivensuiker gebruikt moet worden.
aronneke schreef:Waarom moet ze gelijk ingeslapen worden als het vrijdag niet beter is? Zielig voor het katje zeg. Als ze niet bij de kruik of het dekentje wil zou ik haar gewoon haar gang laten gaan. Eten en drinken kun je ook niet dwingen. Zou haar gewoon goed in de gaten houden, dat ze geen gekke dingen gaat doen.
Zo'n beestje laten lijden is ook niets, dus vandaar dat ze als het vrijdag niet beter is ingeslapen wordt.
_Stephanie schreef:sorry dat ik nu pas reageer!
ze heeft de hele nacht bij mij op de kamer geslapen en de halve nacht bij mij in bed, daarna is ze een beetje rondjes in mijn kamer gaan lopen en weer gaan liggen en weer lopen, dus ik wel iets positiever!
ze heeft denk ik ook gedronken want ze had een natte kin en er lag wat water naast dr bakje.
ik ben net naar de apotheek geweest en die is alleen maar open voor spoedgevallen! dus ik kan nog niet zo'n spuitje gaan halen!
morgen vroeg sta ik als eerste voor de deur!
ik ben benieuwd hoe het nu verder met dr gaat... ik laat het jullie weten!
_Stephanie schreef:sorry dat ik nu pas reageer!
ze heeft de hele nacht bij mij op de kamer geslapen en de halve nacht bij mij in bed, daarna is ze een beetje rondjes in mijn kamer gaan lopen en weer gaan liggen en weer lopen, dus ik wel iets positiever!
ze heeft denk ik ook gedronken want ze had een natte kin en er lag wat water naast dr bakje.
ik ben net naar de apotheek geweest en die is alleen maar open voor spoedgevallen! dus ik kan nog niet zo'n spuitje gaan halen!
morgen vroeg sta ik als eerste voor de deur!
ik ben benieuwd hoe het nu verder met dr gaat... ik laat het jullie weten!
_Stephanie schreef:ik heb eindelijk een spuitje gevonden! hele buurt afgezocht en via via toch aan en spuitje gekomen.
we hebben dr een beetje water kunnen en geven en straks nog een keer.
ik ga nog druivensuiker regelen, dus dan maar afwachten.