sandra1986 schreef:plaatsen!!!! dat wil ik wel zien.
mijn kat is te lui om grappig te doen.
hij eet wel alle vliegen, muggen en spinnen op in huis. maar das meer handig dan grappig.
Als ik eraan denk zal ik m vanavond even hier plaatsen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

au! karuna schreef:Wat een verhalen en sommigen heel herkenbaar. Vooral de slipper jatten. Dat zou onze jonge witte herder ook heel goed kunnen doen net zoals zakdoeken uit iemands zak jatten.
Mijn 1e wedstrijdpony was nogal een onderzoekend typje en hield ook erg van geintjes uithalen. het ergste wat hij ooit heeft gedaan is zo erg vind ik dat ik er nog een rood hoofd van schaamte van krijg. Maar er eigenlijk ook wel om moet lachen. Lang geleden had je met wedstrijden voor de jongere kinderen ponyspelen. Dat hield in bv zaklopen, bekertjes limonade verplaatsen op je pony,slalom rijden en zo. En je moest je daar altijd ruim van te voren melden bij de ingang van de ring.
Dus ik stond daar netjes met Pasja te wachten op mijn start. En schuin voor me stond een erg nette mevrouw met een wijde witte rok van een soort zijde met een elastieken bovenkant te kijken naar de westrijd. Zet Pasja opeens een stap naar voren, buigt omlaag, zet zijn tanden onder in de zoom van de rok en met een ruk trekt hij die hele rok met bovenkant en al naar boven zodat de dame in kwestie in haar onderbroek stond met de rok half over haar hoofd heen. En hij wilde de rok ook niet meer loslaten. Met veel gepeuter dat toch voor elkaar gekregen, rok was echt helemaal groen van het grasslijm, mevrouw was erg boos en Pasja stond daar met opgetrokken wenkbrauwen de onschuldige pony uit te hangen. Het is nu ruim 33 jaar gelden maar nog kan ik me het levendig voor me zien.
NatasjavE schreef:Ooo bedenk er nu nog een...
Mijn paard heeft er ook een. Ik heb een aantal jassen die ik naar mijn paard aan trek. Maar ik heb er maar 1 waar bij de kraag van die elastiekjes zitten om je cappucion vast te trekken. Je weet wel met van die zwarte plastick bolletjes om het op die stand vast te zetten.
Nooit zit mijn paard aan de kragen van mijn jas...maar bij die jas wel. Ze pakt dan die bolletjes vast en laat ze dan schieten...
au!
maar dan met mijn vest waar het elastiek beneden zit.
Wat een verhalen zeg.

Hij was zo'n slimmerik die onder de tafel ging zitten en dan zag je alleen zijn pootje al zoekend langs de rand gaan, af en toe had hij mazzel als mensen niet oplette en had hij een poot slagroom te pakken ofzo. Die schurk kwam ook alleen maar vissen als hij wist dat er gebak moest staan 
Mijn zusje was echter van het staart trekken, knijpen etc.. Op een dag was Mark het zat, dreef hij mijn zusje in een hoek en iedere keer als ze bewoog ging hij op zijn achterpoten zitten met zijn voorpoten in de lucht en hissen.
Niks anders dan een beetje dreigen.. Mijn zusje had sindsdien heilig ontzag voor hem en keek wel uit.
dit werd dan ook zelden afgestraft, want hij had er "eerlijk voor gewerkt"

en 1 heeft de gewoonte om zijn tanden achter een spijl te haken, en die los te laten. Niet echt leuk om 5 uur ´s morgens,, en als je er dan wat van zegt op een boze toon, komen beide degoe´s naar het tralies toe, gaan op hun achterpootjes staan en gaan heel schaapachtig kijken
Jullie beesies maken me wel aan het lachen hoor.
Joh, wie zou dat nou toch gedaan hebben en geweten hebben dat het niet mocht.
.
).

heerlijk topic dit

Echt niets aan te doen. Het is dan nog een wit, langharig hondje. Standaard ziet ze dus groen/bruin na het verkennen! Die gaat dan mee op stap met mijn jack-russel die voorbeeldig plassen ontwijkt. Als dat een paard zou zijn, had ik wel mijn eventingtopper gevonden