Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ChantalSmook schreef:ik ben best tevreden over zooplus.nl vandaag mijn pakketje binnen gehad. Als je leest bij recensies klopt het eigenlijk wel, sommige is niks en sommige harstikke goed
Wat doen jullie met regen? Nu zitten ze de hele dag int hok, vind dat ook maar sneu.
ChantalSmook schreef:Hoe lang duurt het voordat konijnen zindelijk kunnen worden?
Ben nu 3 weken bezig met alle poep te verplaatsen, maar voglens mij hebben ze het niet echt door
ChantalSmook schreef:mijn hok bestaat uit een stuk nachthok en een stuk waar ze gaas hebben. Mijn ander ekonijn poepte rechts achterin. Nu poepen ze in het nachthok, daar licht het meestte en de plas en ook wel verder door het hele hok. Alleen in de winter moeten ze daar kunnen schuilen, ik heb dus liever dat ze rechtsachter pakken als poepplek. Natuurlijk bepalen ze het zelf, maargoed is straks voor henzelf fijner. in de ren poepen ze overigens overal. Ik heb stro over de hele bodem en hooi in 1 hoek, maar dat komt vanaf morgen in een hooibal.
Die buizen zijn ookv et! Waar heb je ze gehaald?
Hij is wel echt voor in de ren, benangelique schreef:hier ook niet meer zindelijk sinds ik er 2 bij heb... wat een drama, kan iedere keer alles uitvegen en gezien ze normaliter los in de tuin lopen en de zomer er aan komt, krijgen ze een ren en mogen ze niet meer los...
heb een kleintje en die leg ik niet tussen de keutels
? ChantalSmook schreef:benangelique schreef:hier ook niet meer zindelijk sinds ik er 2 bij heb... wat een drama, kan iedere keer alles uitvegen en gezien ze normaliter los in de tuin lopen en de zomer er aan komt, krijgen ze een ren en mogen ze niet meer los...
heb een kleintje en die leg ik niet tussen de keutels
Waarom mogen ze niet meer in de ren?
Ik heb een 'wc' gekocht en zaagsel, dus ben benieuwd of ze het gaan begrijpen
Heb besloten om kenner voer van de boerenbond, de zwarte korrels en de selective voer te gaan mengen. Vind het erg duur om selective zo te geven en als aanvulling op hooi, dus doe ik het gewoon beide, want wil er niet helemaal vanaf. Ben benieuwd wat ze van dat andere voer gaan vinden
. Welk voer geven jullie? Ik ben geen voostander van gemengd ivm het vissen en aangezien het toch 2 konijnen zijn moeten ze beide goed voer krijgen en niet de een de lekkere en de ander de goede korrels.
). Was zo klaar, kan je bij de bouwmarkt ofzo 25 kilo zand voor 2.50 kopen en je bent klaar 
De rest van het spul bewaard, moet niet overdrijven natuurlijk
.