Inderdaad komen ze via PoucyWouce 
Ze hebben echt immens veel spullen meegekregen. Heb hier nu al drie mandjes staan, een krabplank liggen en uiteraard de kattenbak, voerbakjes en speeltjes.
In de auto ligt nog een enorme krabpaal en we hebben een enorme doos Royal Canin sensitive meegekregen en nog vier zakken voer. Het grootste gedeelte daarvan heeft PoucyWouce meegenomen en afgeleverd bij de dierenbescherming.
Deze schatjes gaan namelijk over op rauw vlees. Ik heb van PoucyWouce ook nog twee Carnibest worsten én boekjes over rauw vlees en zo meegekregen!

Vannacht hebben we de slaapkamerdeur nog even dicht gelaten omdat mijn man toch wel een beetje bang was dat hij weer benauwd zou worden (als hij onverhoopt tóch allergisch reageert gaat hij aan de medicijnen, maar niet zo lekker als het 's nachts gebeurt). Joey heeft veel gemauwd, die moet z'n draai nog even vinden denk ik.
Toen mijn man vanmorgen naar zijn werk ging heeft hij de slaapkamerdeur open gelaten en heb ik nog heerlijk een uurtje geslapen met de katjes tegen me aan
"

Tis 'n kwestie van smaak hoe je het schrijft. Volgens de stambomen heten ze Joey van Poucy-Wouce en Buttercup Snow Lily 
Ik vind Djowi en Leli als roepnamen helemaal niet verkeerd.

. Lief, maar erg onpractisch. Maggie, zijn moeder, doet dat ook maar die is veel fijner. Ik ga dan op m'n rug liggen en zij ligt dan op m'n borst te spinnen