Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bnb schreef:Jullie rijden niet 'zomaar voor een zwerfkat'??????????![]()
Wat is dit nu weer voor een instelling? Kan me hier ook goed boos om maken, waar rijden jullie dan wel voor?
Jullie zijn toch de 'dierenambulance' en moeten toch hulp verlenen aan gewonden en zwerfdieren? Of ben ik nu zo in de war?
Urko schreef:Daartegen zijn ze wel een keer een gewonde wilde duif op komen halen na 9 uur savonds. Vond ik wel weer super van ze.
Urko schreef:bnb schreef:Jullie rijden niet 'zomaar voor een zwerfkat'??????????![]()
Wat is dit nu weer voor een instelling? Kan me hier ook goed boos om maken, waar rijden jullie dan wel voor?
Jullie zijn toch de 'dierenambulance' en moeten toch hulp verlenen aan gewonden en zwerfdieren? Of ben ik nu zo in de war?
nee en zeker niet na 1800 uur savonds... heb het hier 2 weken geleden nog meegemaakt... ook gebeld, eerste vraag die er gesteld was was of het dier een halsband om had. Arme kat was aangereden door een auto en de darmen lagen eruit. Ik kon hem zelf niet verplaatsen (wegens geen ervaring met katten, laat staan eentje die wild om zich heen mept en ontzettend veel pijn heeft) en ze wilde hem niet op komen halen. Beest gilde het uit van pijn en angst. UIteindelijk heeft m;n buurman hem uit zijn lijden verlost. Was niet om aan te zien.
Daartegen zijn ze wel een keer een gewonde wilde duif op komen halen na 9 uur savonds. Vond ik wel weer super van ze.
zonnebloem18 schreef:Wij zijn doordeweeks sowieso om 10 uur dicht, in het weekend tot om half 10.
We werken zonder centrale en moet dus onderweg ook zelf alle telefoontjes aannemen en afhandelen.
Het gebeurt al vaak genoeg dat je tot half 11, 11 uur bezig bent als dan om half 11 de telefoon gaat, laat ik hem rinkelen.
Als we dan nog naar Roden of Westerbork moeten zijn we sowieso nog een uur onderweg dan wordt het minimaal half 12.
Het blijft nou eenmaal vrijwilligers werk en ik wil wel graag een beetje op tijd naar bed.
zonnebloem18 schreef:we krijgen geen cent en met moeite een reiskostenvergoeding.
zonnebloem18 schreef:Ja ik vind het ook vervelend om te lezen.
Iedereen bij ons doet zijn stinkende best maar het is nooit goed genoeg.
Urko schreef:@taillie: dat bedoel ik dus, gewoon de manier waarop je aan de telefoon al behandelt word. Dat kan ook op een andere toon en een andere manier. Vrijwilliger of niet.
Urko schreef:@taillie: dat bedoel ik dus, gewoon de manier waarop je aan de telefoon al behandelt word. Dat kan ook op een andere toon en een andere manier. Vrijwilliger of niet.
edit: ik heb gister wel 1 lief vrouwtje aan de telefoon gehad, die me wel advies heeft gegeven. Die zei ook heel eerlijk dat de overlevingskans van zulke vogeltjes heeeel erg klein was en dat het beste was om ze zo snel mogelijk terug te zetten. Teon dit in eerste instantie niet mogelijk bleek te zijn heb ik nogmaals gebeld (waarbij ik doorgestuurd werd naar de vogelopvang) en ik ben daarna niet meer netjes verder geholpen. Alsof ik 1 of andere artelijke was. Maargoed... de vogeltjes hebben nu een eikenhardhouten vogelhuiske...