Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toentertijd was er niks aan kraaiachtigen in de opvang, vandaar dat 'ie bij mij bleef. De zaak met zijn vleugel maakte de boel echter wat anders, hij kon immers niet goed vliegen en dus ook niet terug 't wild in... nu hebben wij veel vogels in de tuin waaronder kraaien, eksters en kauwen dus hij krijgt best veel aandacht van soortgenoten (er zit hier vaak een raar stel - een grote kraai en een ekster, die altijd samen zijn) en die scharrelen dan even wat mee in de tuin.
tot op 'n dag een vriend van ons pap een buks meenam en het beestje doodschoot(hij wist niet dat 't een tamme kauw was, en van ons pap was) wel zielig toen ik dat zo hoorde haha.

Alhoewel ik wel eens van nestrovers heb gehoord, dat vind ik zo sneu.
Raar ook van die vriend, je schiet toch niet zomaar een vogel dood?
Is misschien ook minder lang geleden, ik weet niet hoe oud jouw vader is.

Weet alleen nog niet wat voor 1
Mijn vriend heeft een gele valkparkiet
Fiffill schreef:@Indra: ik mag hopen dat mensen niet zomaar een gezond dier mee gaan nemen om 't te houden voor de lol.Alhoewel ik wel eens van nestrovers heb gehoord, dat vind ik zo sneu.

Spirit schreef:em_papillon schreef:Wat SUPER stoer... volgens mij is dat nog best zwaar een kraai op je hand, of komt hij niet op je hand zitten? En
Vogels zijn erg licht, zijn op allerlei manieren aangepast om te kunnen vliegen.

Maar dan alsnog is Aidan waarschijnlijk belachelijk licht. 
). 
, maar in verhouding tot een (valk)parkietje natuurlijk wel veel meer. Volwassen kalkoenen zijn echt behoorlijk zwaar.
Maar deze viel de rest van zijn groepje tot bloedens toe aan, dus hij moest tijdelijk even ergens anders heen.. Dus nu zit hij even bij het valkparkietje in de kooi
Gaat best goed saampjes.
Ik hoop dat je een goed plekje voor 'm kan vinden en dat je zelf een leuk vogeltje tegenkomt.