rensju schreef:Faruba: die heb ik al vaak gelezen. Daardoor wist ik het ook van de electrolyten en het plassen
Maar ze zeggen daar dat je speciaal KMR melk ofzo moet geven en dat moet je dan weer bestellen en het is ook nog eens heel duur. Dus vandaar dat we koemelk geven.
Nickeltje: in die link staan percentage's van vet en eiwitgehalte's in hazenmelk. Dat is heel hoog!
Hartstikke leuk natuurlijk dat je het haasje zelf groot brengt.
Erg leuk en schattig uiteraard zo'n beestje, en de verleiding is inderdaad groot om hem zelf groot te brengen.
Maar ik snap alleen niet, dat jullie de KMR melk te duur vinden en daarom koe melk geven, terwijl dit niet goed genoeg is voor een jonge haas, terwijl er er opvang bestaat voor hazen die wel de goede melk geven.
Plus dat ze hier opgroeien met andere hazen en op een juiste manier uit worden gezet.
Ik zie namelijk alleen maar voordelen
.Maar zoals ik lees willen jullie hem echt zelf groot brengen, dus ik zal jullie ook zeker succes wensen.
Ik hoop dat het goed komt met het uitzetten van de haas (mocht hij het overleven).
En ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar een foto

sorry maar ik vind t belachelijk. en t feit dat je geen hazen in huis mag hebben zullen we nog maar even vergeten...