katten met aids

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-10 21:55

Dankje Mist.

Het is bij mij gelukkig nog helemaal niet aan de orde hoor. Mijn 1e DA zei dat als ze positief getest zou worden al haar tandjes eruit zouden moeten, gelukkig staat de DA die de test bij haar heeft afgenomen er al heel anders tegenover.

Wel heb ik het er al met meerdere mensen over gehad en er zijn mensen die zeiden dat ze het zo wreed vonden dat zij hun kat ervoor zouden laten inslapen. heb nu in dit topic twee reacties gehad dat dit totaal niet nodig hoeft te zijn en dat is voor mij genoeg :r

Emytje

Re: katten met aids

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 13:59

Afgelopen zaterdag ben ik nog hals over kop met Mimir naar de DA geweest omdat hij ineens blaasontsteking had. Ook deze DA dacht dat hij Aids had. Gisteren begon hij weer wat op te knappen en we wilden het eigelijk toch wel zeker weten. Dus vandaag de test en wat blijkt; hij heeft gewoon geen Aids of leukemie! :)) Ik vind dat dit toch wel wonderbaarlijk is. Hij heeft de ene ontsteking na de andere. Maar het is natuurlijk wel heel wat hoopvoller. :)

__danielle__

Re: katten met aids

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-10 14:46

nou... gefeliciteerd!

is inderdaad een stuk hoopvoller, de behandeling zal niet heel veel anders zijn maar ik wilde toch dat ik dit nieuws gekregen had.
geniet maar van je "gezonde" kat!