Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
babydolll schreef:poes schreef:*zet luiheid aan de kant en gaat dat topic zoeken*
Ook al blijf ik overtuigd dat dit dier over een jaar nog steeds op je aanrecht springt en dat jij je spullen zult moeten opruimen
Het gaat niet alleen over spullen opruimen, het gaat om vieze kattepoeperds die daar uitgebreid gaan zitten en waar jij je boterhammetjes op moet smeren.
babydolll schreef:suuzepuus schreef:als er niks te halen valt jomt de kat ook niet meer op het aanrecht... spullen in een teiltje in een kastje en niks laten liggen, platen spuit in de aanslag, probleem opgelost....
De kat van ts mag vast wel een paar maandjes bij jou logeren voor de perfecte opossing?
Ashkerlon schreef:ik heb die sprays nooit zelf gebruikt... weet alleen dat het bestaat.
dubbelzijdig kleefband zou ook goed werken... maar dat geeft zo'n rommel.
Ashkerlon schreef:iiieeehhhh... nee alsjeblieft niet zo'n super lijm ding waar die aan vast blijft hangen tot je hem er van komt trekken!
Gewoon zo'n standaard kleefband die wat plak-plak aan voelt is al genoeg
maar dan zou ik het wel doen als je thuis bent. Als het beest een halve paniek-aanval krijgt...
haha
en citroen schijfjes, hij denkt dat ie zo uitgehongerd is dat ie dat ws ook gaan opeten! haha en dat laatste van plakband op a4tje is ook leuk.. beest in paniek als ik thuis kom, want hij word achtervolgt door papier