Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fenna1995 schreef:Er komen ineens allemaal vragen bij me op.
Als je een nieuwe bak, filter, steentjes, planten, etc koopt voor je goudvissen, dan kun je toch niet gelijk de goudvissen erin doen maar moet de bak toch eerst een tijdje goed draaien?
FireScorpion schreef:fenna1995 schreef:Er komen ineens allemaal vragen bij me op.
Als je een nieuwe bak, filter, steentjes, planten, etc koopt voor je goudvissen, dan kun je toch niet gelijk de goudvissen erin doen maar moet de bak toch eerst een tijdje goed draaien?
Klopt, maar dat gebeurd nietnieuwe bak, kraanwater erin, nepplanten erin en vis in veelstekoud, niet goed ingedraaid water. en dan iedere week een schone kom.....
fenna1995 schreef:Wauw, wat een hoop informatie Vjestagirl.zou je de openingspost misschien ook wat mee aan kunnen vullen.
heb je ook een antwoord op mijn edit?
er zijn tegenwoordig ook allemaal bakken met deksels voor koudwater vissen, krijgen de vissen op deze manier wel genoeg zuurstof?
Vjestagirl schreef:Ik weet nog niet of ik die in mijn nieuwe bak ga hangen. Ik heb hem wel, inc steentje, en ik weet dat mijn goudvissen er altijd dol op waren, doorheen zwemmen, heel hard tegenin naar beneden zwemmen...
Pikeur schreef:Vjestagirl schreef:Maar ja, vissen zijn handel, dus moeten er 100 op een kuub...
Jep, ik geloof niet dat jij de energie- en waterrekening van een bedrijf wilt zien als ze max 10 vissen per kuub gingen houden
FireScorpion schreef:Sabinee__ schreef:Wauw, ik heb het echt jaren fout gedaan .
Zoveel van onsmaar zou het niet mooi zijn dat wij als bokkers, nu we dit lezen, dit kunnen veranderen?