Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

russel schreef:Ik kan maar 1 ding zeggen, Je hebt een JR! en zo zijn ze. Ik heb er ook een en ze accepteren geen andere hond er bij en buiten vinden ze andere honden ook niets. Ze vechten met alle andere honden en baasje wordt volledig opgeëist en verdedigd.
Er zijn sociale JR's maar dan heb je mazzel.
Russel moet er maar gewoon aan wennen. Als er een kind in een gezin komt, doe je die ook niet weg omdat de hond het onwennig vindt. Ik ben de baas en ik bepaal wat er gebeurt in huis. En zoals het nu lijkt is dat dus dat er een basset bij ons blijft wonen. Alleen hubby moet er nog mee instemmen. Daar wacht ik nog heel even mee
Hij is gek op haar, maar dat laat ik nog even wat aangroeien
Laten wennen aan het idee dat we toch 3 honden hebben, terwijl hij dat niet wou 

Het gaat vast helemaal goed komen
Misschien voelt hij zich bedreigd en wil hij even duidelijk maken dat hij hoe dan ook zijn plekje in het huishouden wil behouden. 
Ayasha schreef:Russels zijn over het algemeen erg gehecht aan hun "mensjes" en het kan best zijn dat jouwe zo iets heeft van "he, jij kan hier wel binnen komen maar vergeet niet dat het ook MIJN mensjes zijn!"Misschien voelt hij zich bedreigd en wil hij even duidelijk maken dat hij hoe dan ook zijn plekje in het huishouden wil behouden.

blijkbaar ben ik van ondergeschikt belang bij mijn russel 

Want Jack Russels zijn echt niet zoals jij ze beschrijft.
russel schreef:Ja, die gaan vechten tot er eentje sneuvelt, dan moet er eentje dood. Dat is de natuur!

Macht der gewoonte denk ik
(zelf jaren een beagle gehad
)