Lara_Silver schreef:Billy schreef:Gut als ik dat bij mn Jacken doe vreten ze en passant de kip op![]()
Laten we zeggen dat dat nog gaat tegenvallen.
Jij kent duidelijk mijn Jack Russells niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
appelflap2 schreef:ja hoe?
als hij een kip ziet is hij helemaal gek
dan luistert hij ook niet meer
R.X. schreef:Het is te beachlijk voor woorden dat je het nog zo vaak geprobeerd hebt dat je het hondje meenam, maar zekers ook geld dit voor degenen met hun belachlijke correctie metodes!
Daarbij komt een jacht hond daar is de jacht ingefokt en nu word ie er zeer hardhandig voor gestraft voor hetgeen dat ie goed doet???
Belachlijk.
Net als die belachlijke stroombanden.
Je moet een hond nemen die bij je leefsituatie past. Punt.
Citaat:De ontstaansgeschiedenis van de chihuahua
Van oorsprong is de chihuahua een Mexicaans ras. Tot 1898 was het ras in geen enkel ander land te vinden. Hoe hij is ontstaan is echter een raadsel. Het is mogelijk dat het ras afstamt van de honden van de Azteken. Bij de Azteken vormden honden een onderdeel van rituelen rondom een huwelijk, begrafenis of geboorte. De honden werden goed verzorgd. Naast de Xolo (Xoloitzcuintle of Mexicaanse naakthond) zou bij de rituelen de zogenaamde ‘kleine hond’ een rol hebben gespeeld. Deze ‘kleine hond’ was wellicht de voorouder van de chihuahueno, oftewel de chihuahua. Een andere mogelijkheid is dat de chihuahua afstamt van de heilige hond van de Inca’s. In dit geval zou de naam chihuahua ‘kleine hond van de lucht’ betekenen, en zou hij bescherming bieden tegen demonen. Het kan echter ook zijn dat de Spaanse kolonisator de voorouder van de hondjes het land in heeft gebracht.
Qimm schreef:toch wel
Billy schreef:Jij kent duidelijk mijn Jack Russells niet
ThePast03 schreef:Qimm schreef:toch wel
Mag je mij aantonen waar je dat vandaan hebt? Het is namelijk nooit een jachthond geweest. De dwergpinscher is een ander verhaal, die is in het verleden wel gebruikt om ongedierte te bestrijden. Niet echt een jachthond dus, maar wel een hond die wat eerder de neiging heeft om kleine dieren aan te vallen.
TS, lange lijn kopen (eventueel kun je een longeerlijn gebruiken) en de hond een paar keer vliegles geven. Dit zul je wel een aantal maanden moeten volhouden, want zelfs al kijkt hij niet meer naar de kippen toch maar even niet los doen voorlopig.