@ MamboBeach ,dan nogmaals snap ik niet dat je kan kijken naar een dier die niet graag wil eten..
maar goed,ik vind goedetende dieren,en dieren die gráág eten,heel fijn en vooral prettig om naar te kijken..

liever dat dan een dier die met lange tanden een bak brokken staat op te eten die je na 10 minuten wegmoet halen omdat ie het anders niet opeet,mijn honden eten hun eten binnen een minuut smullend op...
en tandsteen wordt veroorzaakt door granen,en wat zit er in brok...juist granen..
eet maar eens een pak maria koekjes en zie wat er achterblijft op je tanden,en doe dat elke dag zonder je tanden te poetsen..
en kauwdingen zijn juist goed voor honden,goed voor de kaakspieren,goed voor hun tanden....jammer dat je dat amper geeft...

ik voer nu bijna 20 jaar vlees aan mijn honden,kvv dan wel,ik ben geen barfer,en ben zeer tevreden

,maar ik begrijp dat er ook zat mensen zijn die tevreden zijn met brokken,prima,alleen snap ik niet dat vlees voeren gezien wordt als verwennen,terwijl het gewoon hondenvoeding is...