Ik geloof dat ik zenuwachtiger ben dan de beestenbende zelf. Het ging eigenlijk heel goed.
Ik had mn handen vol, kitten was onderweg zo zielig aan het piepen dat ik bij binnenkomst het diertje meteen in de woonkamer neer heb gezet, dit zei mijn gevoel dat dit het beste is.
Heel dapper liep ze op Shelley af, de poes waar ik het meest tegenop zag omdat ze behoorlijk fel kan zijn, ze heeft wel zelf kittens gehad en ik denk dat ze daarom zo goed reageerde, het was neusje neusje, en ze reageerde heel normaal, geen blaas, geen stres niets.
Simba de oude reageerde dus totaal anders, de kater die alle huizen in en uitloopt, de brutale snotaap en zijn pis nooit lauw laat worden door welke kat dan ook.
Hij gaf een harde blaas en het kitten deinsde geschrokken terug.
Donna, de hond reageerde heel spannend, ze vond het geweldig, kitten dito. Omdat ik Donna nog wat groot vind voor het kitten (En wil beschermen) heb ik Donna een mega bot gegeven waar ze heerlijk op heb zitten kluiven, ondertussen kon het kitten de kamer inspecteren.
En dan kom ej dr achter dat er best veel stof in in huis.
Heb de kattenbak geinstalleerd, Shelley ging slapen (mooi zo) en kitten at zelfs al wat brokjes.
Nu ligt het te slapen naast mij op het bureau op een kleedje, het diertje was bekaf en kroop weg onder de kast, nu krijgt ze mijn aandacht.
De katten ook steeds dr bij betrokken, en Simba (De oude) is net terug van zijn route, die zit ook weer op zijn oude plek namelijk op de PC.
Er is rust in huize Chiqa, ik ga even een papatje bakken, morgen zal ik wat foto's maken en kijken wat het nu echt is, ik denk zelf een wijffie.
Oja wat mij opviel waren dat haar slapen wat kaal waren, synchroon dus niet op een plek, weet ieman dtoevallig wat dat kan zijn, dat haar haar aan het wisselen is?
het blijven katten en ze reageren toch anders dan je gedacht had.

heb ook weer gave foto's zal ze morgen ff plaatsen zo leuk samen in de hangmat en dan kijkt nora met een frons van hee schuif es ff op
ze kijkt wel ondeugend uit haar oogjes zeg.