Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mensen die niet van dieren houden, komen er bij mij niet in
wemkelover schreef:Zijn er wel mensen die lezen? Haar vriend wou een hond zei niet. Want nou als je vriend blijft door zanniken over een hond.. Vriendlief zal ook wel gezegd hebben van ik zal er helemaal zelf voor zorgen enzovoorts.
Zij wou geen hond.
En ja de mensen die nu zulke rare reacties geven, zijn zelf hondenliefhebbers waarschijnlijk. Dus die zullen het nooit snappen van ts.
Mijn vriend wil een pitbull, ik absoluut niet. Maar zelfs ik word af en toe knetter van het gezeur van mijn vriend. Dat het soms moeilijk blijft om nee te blijven zeggen. Alleen ik probeer het wel vol te houden want ik ben straks degene wie voor de hond moet zorgen omdat vriendlief hele dagen aan het werk is.
bnb schreef:Hahahaha dat is dé manier hoor Xono!!![]()
![]()
Wat zijn er toch rare mensen in de wereld, die een poetsdoek belangrijker vinden dan de liefde en plezier die van een hondekind krijgen kunt!!
En wat een manier om over je dier te praten.......heb er geen goed woord voor over
wemkelover schreef:Zijn er wel mensen die lezen? Haar vriend wou een hond zei niet. Want nou als je vriend blijft door zanniken over een hond.. Vriendlief zal ook wel gezegd hebben van ik zal er helemaal zelf voor zorgen enzovoorts.
Zij wou geen hond.
En ja de mensen die nu zulke rare reacties geven, zijn zelf hondenliefhebbers waarschijnlijk. Dus die zullen het nooit snappen van ts.
nouja eentje dan voor mijn lief
zeker niet met een pupwemkelover schreef:Zijn er wel mensen die lezen? Haar vriend wou een hond zei niet. Want nou als je vriend blijft door zanniken over een hond.. Vriendlief zal ook wel gezegd hebben van ik zal er helemaal zelf voor zorgen enzovoorts.
Zij wou geen hond.
Mijn vriend wil een pitbull, ik absoluut niet. Maar zelfs ik word af en toe knetter van het gezeur van mijn vriend. Dat het soms moeilijk blijft om nee te blijven zeggen. Alleen ik probeer het wel vol te houden want ik ben straks degene wie voor de hond moet zorgen omdat vriendlief hele dagen aan het werk is.

Vjestagirl schreef:I snap je helemaal hoor TS. Als er iets smerig is dan is het wel zo'n hond in je huis. Verhaart aan alle kanten, het kwijlt, ligt op de bank, zo'n stomme staart die overal tegenaan mept, kwijl, smerige voerbakken. Vieze beesten zijn het. Zou niets voor mij zijn (vind katten ook veel leuker).
) maar zodra ik thuiskom ga ik onder de douche en gaan de paardenkleren uit. BeautyEmily schreef:wemkelover schreef:Zijn er wel mensen die lezen? Haar vriend wou een hond zei niet. Want nou als je vriend blijft door zanniken over een hond.. Vriendlief zal ook wel gezegd hebben van ik zal er helemaal zelf voor zorgen enzovoorts.
Zij wou geen hond.
En dit zouden meer mensen moeten lezen!
BeautyEmily schreef:Dit heeft niks met 'rare mensen' te maken. Sommige mensen houden hun huis gewoon graag schoon.
Ik vind het eerlijkgezegd ook nogal vies, overal haren. Zit het weer op je kleren/schoenen enzo!
Vind het een rare opmerking van je en zoals je ziet heeft de TS niet gezegd dat ze de 'poetsdoek belangrijker vind' maar ze zegt dat ze gewoon geen band heeft met het beest en dat ze het vies vind dat ze schoongemaakt heeft en daarna alles weer vies is!
Vjestagirl schreef:Ik heb alleen pagina 1 gelezen, maar k ga lekker toch reageren:
I snap je helemaal hoor TS. Als er iets smerig is dan is het wel zo'n hond in je huis. Verhaart aan alle kanten, het kwijlt, ligt op de bank, zo'n stomme staart die overal tegenaan mept, kwijl, smerige voerbakken. Vieze beesten zijn het. Zou niets voor mij zijn (vind katten ook veel leuker).
Je kunt een hond prima in de schuur houden. Goed isoleren, ren eraan zodat hij naar buiten kan en dagelijks met hem wandelen. Eventueel een maatje erbij.
Ik vind het ook niet helemaal eerlijk van je vriend dat hij een pup heeft 'doorgedrukt' terwijl jij aangaf dat je liever een oudere hond had of een hond voor een tijdje.
Mindim schreef:wemkelover schreef:Zijn er wel mensen die lezen? Haar vriend wou een hond zei niet. Want nou als je vriend blijft door zanniken over een hond.. Vriendlief zal ook wel gezegd hebben van ik zal er helemaal zelf voor zorgen enzovoorts.
Zij wou geen hond.
Grow up.
Als ze de hond niet wou, hadden ze de hond niet in huis moeten halen, punt.
Narya schreef:Vjestagirl schreef:I snap je helemaal hoor TS. Als er iets smerig is dan is het wel zo'n hond in je huis. Verhaart aan alle kanten, het kwijlt, ligt op de bank, zo'n stomme staart die overal tegenaan mept, kwijl, smerige voerbakken. Vieze beesten zijn het. Zou niets voor mij zijn (vind katten ook veel leuker).
Precies. En als dat smetvrees is, dan heb ik ook smetvrees hoor.
Zie niet direct een link tussen mijn paard en een hond hoor. Bij mijn paard geef ik er helemaal niets om, beest mag doen en laten wat ie wil (al ligt de grens toch wel bij likken in het gezicht) maar zodra ik thuiskom ga ik onder de douche en gaan de paardenkleren uit.