Slaap: Nou, mijn moeder en ik zijn (heel
) klef en mijn vader en moeder zijn gescheiden (vader woont in Hilversum waar ik 2 dagen in de maand kom). En ik slaap altijd bij mijn moeder in bed.Geld: Ik mag dan wel 12 zijn, geldtekort heb ik niet
Ik heb een kooi van 50x40 gezien en ikzelf vond hem erg groot!! Die is 57,- Het voer: http://www.zooplus.nl/bilder/1/200/1149 ... ture_1.jpg Dat is 4,- in de dierenwinkel (hier tegenover
) De hamster zelf is zo’n 5,- En dan ben ik met buizen e.d. ook nog zo’n 35,- kwijt. Het drinkflesje is 3,- Radje en voerbak zaten er al bij. Bij elkaar is dat 104,- Ik heb 137,- op mijn bankpas staan en nog 125,- op mijn andere rekening. Daar komt elke maand 12,50 bij en ik krijg elke week 2,-. Vaak ook nog 1 x per maand iets extra’s (bijv. 5,-)Lijst: Ik zal hem wat beter invullen, maar hij staat op de andere comp. Dus dat doe ik dalijk wel.
Oppassen: Ik kan op de hamster van mijn vriendin passen, maar dat moet hij de eerste dagen wennen en dan denkt mama dat ik hem er nooit uit haal…
Vakantie: Onze buurvrouw let op de konijnen, dus de hamster kan er ook nog wel bij

Tamheid: Ik heb op internet gelezen dat je eerst de hand in de kooi moet steken, en later met een snoepje enz., dus dat ga ik dan heel geduldig uitwerken.
Waarom?: Mijn vriendin heeft een hamster en ik merk echt dat ik het zo’n geweldige beesten vind! Ik wil geen beest dat 24/7 stilzit, maar eentje die lekker druk over m’n arm rondrent

(en dat zijn konijnen e.d. dus wel vind ik zelf).