Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
thysvisscher schreef:Ik begrijp nog steeds niet waarom grote mensen steeds vaker een "hond" van formaat cavia willen hebben, maar dat je nog maar weinig hoort van kinderen die een hamster formaatje deense dog willen. Dat is toch veeeeeel stoerder dan zo'n zielig bibberend zenuwachtig keffend klein mormel?? Mensen slaan echt te ver door in het verpersoonlijken van hun huisDIER, halloo het is geen baby, hoor! Het is een afstammeling van de WOLF!!
GJ9 schreef:thysvisscher schreef:Ik begrijp nog steeds niet waarom grote mensen steeds vaker een "hond" van formaat cavia willen hebben, maar dat je nog maar weinig hoort van kinderen die een hamster formaatje deense dog willen. Dat is toch veeeeeel stoerder dan zo'n zielig bibberend zenuwachtig keffend klein mormel?? Mensen slaan echt te ver door in het verpersoonlijken van hun huisDIER, halloo het is geen baby, hoor! Het is een afstammeling van de WOLF!!
Haha wat een mooie reactie. Al druipt 'ie van de stereotypen. Bibberend zenuwachtig keffend klein mormel. Helaas is dat wat sommige mensen van Chihuahua's maken. Jij kent ze al niet eens op een andere manier dan deze. Helaas, maar kan jij ook niet helpen
GJ9 schreef:Juist door die mode gril zijn er nu mensen die denken dat het echt nodig is.
Als ik altijd in 3 truien ga lopen heb ik het ook ineens koud als ik er geen aan heb. 't Is maar net wat je ze aanleert.
Fokkers die je zeggen dat truitjes nodig zijn, daar moet je met een hele grote boog omheen lopen.
Onze Chi is meegeweest op wintersport. Koud? Nee hoor. 7 dagen in de sneeuw gewandeld (lees: gesprongen). Er kwamen net twee oortjes en een staartje boven de sneeuw uit. Dierenbeul ben ik he.
sammy1 schreef:GJ9 schreef:Juist door die mode gril zijn er nu mensen die denken dat het echt nodig is.
Als ik altijd in 3 truien ga lopen heb ik het ook ineens koud als ik er geen aan heb. 't Is maar net wat je ze aanleert.
Fokkers die je zeggen dat truitjes nodig zijn, daar moet je met een hele grote boog omheen lopen.
Onze Chi is meegeweest op wintersport. Koud? Nee hoor. 7 dagen in de sneeuw gewandeld (lees: gesprongen). Er kwamen net twee oortjes en een staartje boven de sneeuw uit. Dierenbeul ben ik he.
ja zeg hoe durf je