Ik ga nu een aantal keren per dag met Rooyke naar de badkamer om daar uit het bekertje te drinken. Ondanks zijn kwakkelende gezondheid blijft hij wel bij zijn principes: het water moet lauwwarm zijn en in het rvs bekertje zitten en dat mag alleen op de wastafel geserveerd worden. Het bekertje meenemen naar beneden is geen optie want daar hoort het niet en dan hoeft ie het ook niet. 't Blijft een aparte hoor

Zojuist heeft hij een paar brokjes Sheba op en een klein beetje saus. Het truckje met de brokjes en met de kip (+ rijst) heb ik ook geprobeerd, maar dat wil ie niet. Voorheen trouwens ook nooit, wat dat betreft is er niks veranderd. Ik denk dat ik het maar moet houden bij de dingen die hij normaal ook lust, want daarstraks had ik 7 (
) bordjes neergezet (een soort lopend buffet) maar hij pakt er dan toch uit wat hij normaal ook eet.
.
Maar als het werkt, dan vooral volhouden! En uiteraard niet de andere patienten vergeten he
. Je doet wat je kan met de kennis die hebt en/of tot je neemt en iom de DA. Meer dan dat en lief zijn voor 'm, wat jullie al doen (hoeveel baasjes geven hun huisdier de keuze uit 7 bordjes? 
) en op dit moment is het een kat die verkouden is, maar het is (zoals hij nu is) geen kat die zwaar aan het lijden is. Als hij geweest was zoals bijv. zaterdag dan hadden we zeker een andere weg gekozen, want toen was het wel een kat die aan het lijden was. Afijn, 't is soms best lastig om keuzes te maken, maar we doen het weloverwogen en in overleg met de DA, dus ik hoop maar dat we het goed doen.