Inbrekers: wat zou jouw hond doen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wat zou jouw hond doen?

Inbrekers? Die zouden niet binnen komen, mijn hond verscheurt ze levend!
74 (30%)
Mijn hond zou hard blaffen, maar bijt niet.
64 (26%)
Mijn hond? Die slaapt gewoon verder!
8 (3%)
Die van mij zou ze kwispelend tegemoet komen en ze een kop koffie en een koekje aanbieden
72 (29%)
Anders...
27 (11%)

Totaal aantal stemmen: 245

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 13:25

Lisann__ schreef:
Onze hond is wel recistisch. Als het een (erg) getinte man is dan zou hij wel helemaal flippen. Waarom weet ik niet.
Er kwam eens een vreemde man in huis (om de bank te kopen) was een hele nette man, maar wel erg donker. En onze hond heeft de hele tijd naar hem gegromd. Ik heb hem toen vast moeten houden tot de man weg was.

Dat heeft onze hond ook eens gedaan, alleen was die man homoseksueel := Ik weet niet of het daaraan lag, maar hij hield hem strak in de gaten met van die blafjes dat hij het er niet mee eens was :Y)

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 13:25

Ik denk dat mijn Chihuahua hard weg rent. :=

Iris_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 13:26

Wij hebben er 3.

Onze Mechelse herder, eet je waarschijnlijk zeker wel op.
Tervuerense herder die is echt vals (verleden) en die is nu wat oud aan het worden maar daar kom je zeker niet langs.

Onze kruising windhond, het princesje in huis slaapt boven, en al zou ze beneden zijn, komt ze naar je toe. Maar dat komt niet zover door de andere 2, hahah.

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 13:28

onze bart zou zijn balletje pakken,en die dan voor de voeten van de inbreker leggen.......in de hoop dat die er tegen aan schopt. :')

Cyrilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 13:33

Je komt er echt niet in. :n
Hij hangt al aan je arm voordat je de poging waagt hem om te kopen met lekkers (wat hij doet als je hem lekkers aanbiedt weet ik niet, maar ik zou de gok niet wagen. Waarschijnlijk eet hij snel het lekkers op en dan valt hij je alsnog aan als je een stap verzet. :Y) )

dakplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 13:36

Bedenkt me nog iets, waarschijnlijk komt m'n hond vrolijk aanlopen met z'n halsband in z'n bek.
Mag ik meee? :+

jokari

Re: Inbrekers: wat zou jouw hond doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 13:39

ze leeft nu niet meer, maar wij zeiden altijd "als ze hier ooit inbreken, dan toont Flicka ze met plezier het zilver". (bij wijze van spreken) _O-

waakhond ? éécht nie. :=

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 13:39

Onze mastino en mastino x bordeauxdog laten je er echt niet in vooral s avonds/s nachts zijn ze erg waaks, onze engelse bulldog weet ik het eigenlijk niet zo van, en onze franse bull die zou niets doen.

sassefras

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 13:40

mijn hond bijt zeker, inbreken ben ik ook absoluut niet bang voor, ( of ze moeten hem verdoven oid )

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 13:47

Ik denk dat mijn ene hond wel hard zou blaffen. Dat deed ze ook toen de fiets uit de carport werd gestolen. Maar of ze zou bijten als de inbreker binnenkomt... Dat weet ik niet.

Onze andere hond is echt een schijterd. Die durft niet eens de deur open te duwen. Nyota is een heel erg lief, enthousiaste, maar snel bange hond.

Inwonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 14:17

Onze honden, Bordeauxdog x Boxer (Zwiep) en Bordeauxdog x Cane Corso, blaffen, ben je daar niet bang voor helpen ze je de buit te verzamelen, alleen zouden ze je daarna nooit meer naar buiten laten gaan.

Mocht de inbreker de andere hond of een van ons wat aandoen, dan blijft er weinig van je over....
Twee herders hebben ooit ons vorige kleine hondje gegrepen, maar die waren ook heel snel weer vertrokken toen Zwiep ze pakte.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 14:19

heel de buurt bijeenblaffen en dan beginnen spelen met de persoon in kwestie :+ Maar als we erbij zouden staan en ik geef mijn hond de toelating, dan valt hij wel aan, niet doorbijten, maar hij zal die persoon wel vastnemen en niet meer lossen. Hond is trouwens een Schotse Collie.
Laatst bijgewerkt door Mi_Amore op 04-03-10 14:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 14:20

Inbrekers? Die zouden niet binnen komen, mijn hond verscheurt ze levend!

ja mijn kleine hond heeft een heel vervelend verleden gehad wij kunnen er alles mee maar vreemde verscheurt die met huid en haar wss

mijn oude hond die nu dood is en helaas maar 2 jaar is mogen worden
zal waarschijnlijk blaffen van blijdschap en heel lief kijken of die wilt spelen hahaha
helaas leeft hij niet meer :'(

Breezke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 14:22

Onze border en herder zouden de inbrekers echt levend verscheuren.
Het zijn super lieve honden met een groot hart maar iemand er ongewenst inlaten,dat laten ze niet toe ~~}>

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 14:24

Die van mij wijst aan waar alles ligt, als hij geen aandacht krijgt gaat hij "praten" voor aandacht.
En als ze weg zijn gaat hij blaffen.
Ideaal zo een wannabee jack

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 14:25

Niemand komt ongemerkt mijn huis in... maar als je eenmaal binnen bent wil Nikita alleen maar aandacht, spelen, kroelen en kusjes geven... :D

Babette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 14:29

Haha die van mij doet de deur zelfs open voor je! Was een keer mijn sleutels vergeten in mijn
nachtdienst.
Toen ik smorgens voor de deur stond kwam mijn gevaarlijke pitbull en
maakte vrolijk de deur open. Opzich heel handig die ochtend maar ik ga niet meer
slapen of naar bed zonder de deur op slot te draaien.

Overigens schrok mijn vriend zich een ongeluk want die dacht dat ik aan zou bellen,
hij was al op de hoogte gebracht door mij savonds dat ik mn sleutels niet had.

Die lag dus nog heerlijk te slapen toen ik in eens aan zijn bedje stond! HAHAHA

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 14:31

Onze hond blaft altijd als wij erbij zijn, dus ik vermoed dat ze nog harder blaft als wij er niet bij zijn :=
(ervaring leert dat ook, soms denkt ze dat we er niet zijn, en dan gaan de alarmbellen ook af als er iemand komt)

Bijten kan niet, ze zit in de bench.
Als ze er niet in zou zitten weet ik niet wat er zou gebeuren...
Bijten of wegrennen... geen idee.

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 14:42

Grappig, mijn vriend en ik hadden het hier laatst over. Hij rent altijd kwispelend naar iedereen toe, hier word dan ook wel gezegd dat hij de tv voor de inbreker buiten zou brengen. Maar wij hebben een keer meegemaakt dat er vreemde geluiden buiten waren, op dat moment draaide hij zijn oren vreemd en bleef gefocust naar de deur kijken (waar dus niemand doorheen kwam), nadat ik hem zo heb gezien ben ik van mening dat hij dit ook zou doen wanneer er een inbreker zou komen, dus focussen en zodra deze dan binnen is dan vliegt hij erop af. Gelukkig nog nooit meegemaakt, en ik ga ervan uit dat wanneer de inbreker ziet dat hij langs onze hond moet (amerikaanse bulldog) dat hij zich toch maar bedenkt en naar de buren gaat.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 14:48

Cyrilletje schreef:
Je komt er echt niet in. :n
Hij hangt al aan je arm voordat je de poging waagt hem om te kopen met lekkers (wat hij doet als je hem lekkers aanbiedt weet ik niet, maar ik zou de gok niet wagen. Waarschijnlijk eet hij snel het lekkers op en dan valt hij je alsnog aan als je een stap verzet. :Y) )

Die van mij pakt van vreemden niet wat aan of pakt het wel aan en legt het aan de kant. Ze eet alleen dingen op waarvan ze van mij goedkeuring heeft gekregen of van echte bekenden.
Best handig zo'n niet om te kopen hond. Nou moet ik zeggen dat je als vreemde als ik er bij ben niet eens hoeft te proberen je hand uit te steken om haar wat te geven, waarschijnlijk grijpt ze dan gelijk.

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 14:48

Afgelopen november hebben twee polen midden in de nacht in onze schuur en bij de paarden gelopen en gelukkig niets meegenomen maar het idee... :n .

Ik hoorde om half drie s'nachts ons hek hard open gaan en zat rechtop in bed manlief dacht dat ik me weer aanstelde en ging in hemd en onderbroek stoer naar buiten en zag die twee hard wegrennen.. onze hond stond kwispelend voor de deur en toen we riepen "pak ze !" ging ze eerst brokjes eten en toen maar eens buiten kijken wat er nu aan de hand was... daar hebben we dus niets aan...

( polen zijn aangehouden maar die hebben ze weer laten gaan .. met inhoud van de stal van de overburen in de bus...maar goed.. }:0 )

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 14:59

Wij hebben een maltezer teefje van 13 jaar. ZOu je zeggen appeltje eitje maar ze is ontzettend waaks. Niet in de zin van bijten maar ze blaft al als de buren na een nachtje stappen thuis komen en ze gooien de deur te hard dicht.

Ze blaft sowieso al heel snel 's nachts. Aan de ene kant wel fijn want het schrikt af maar aan de andere kant is het vaak loos alarm :P

bijten zal ze nooit doen denk ik :n

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 14:59

mijn hond gaat eerst grommen en als je dan een stap dichterbij zet hangt hij erin en vreet hij je op.
ik heb een keer met een vriend geprobeert wat hij zou doen en ik ging zogenaamt naar bed en hij ging vermomt met een bivak naar binnen.
ik moet zeggen dat die vriend van me niet bang is voor hinden maar hij scheet toch nu wel 7 kleuren:P

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 15:05

HBVisser schreef:
Ik heb twee honden.

Een Bullmastiff, die zal waarschijnlijk voor ze gaan staan en zo gevaarlijk mogelijk kijken en haar spierballen laten rollen.
Verder doet ze niet zoveel. Tenzij de inbreker mij mee wil nemen. Dan sta ik niet voor haar in.
Bullmastiffs zijn ook wakers op de man en niet op het huis.

.

nou mijn bullmastiff ook het huis hoor :=
hier komen ze echt niet binnen zonder mij erbij :n
zelfs bepaalde mensen kunnen niet eens binnen met mij erbij.....hij voelt aan als mensen niet te vertrouwen zijn ofzo en dan is ie pislink en levensgevaarlijk..

en de russel...tja eigenlijk te klein om te kunnen grijpen maar is zonder mij ook niet te vertrouwen...heeft zelfs de hondenuitlaatservice een keer gegrepen ondanks onze meerdere kennismakingen met de service...

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 15:07

latnahc2 schreef:
mijn hond gaat eerst grommen en als je dan een stap dichterbij zet hangt hij erin en vreet hij je op.
ik heb een keer met een vriend geprobeert wat hij zou doen en ik ging zogenaamt naar bed en hij ging vermomt met een bivak naar binnen.
ik moet zeggen dat die vriend van me niet bang is voor hinden maar hij scheet toch nu wel 7 kleuren:P

Oww dat is wel een handige test eigenlijk :P