Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

...

nina88 schreef:Oh ja, voor de mensen die zich afvroegen waarom ik dit topic opende, ik zal het even proberen uit te leggen.
Ik ben iemand die nogal snel geneigd is om naar de dierenarts te gaan. Voor mijn vriend geldt hetzelfde. Waar ieder ander het nog even aankijkt, staan wij al bij de dierenarts op de stoep. Doordeweeks is dit natuurlijk niet zo erg, omdat de dierenartsen dan toch al op de kliniek zijn, maar in het weekend vind ik dat wel wat anders. Dan denk ik daar iets beter over na, maar uiteraard gaat dit nooit ten koste van mijn dieren.
Daarom leek het mij handig om te horen wat andere mensen (en op bokt zitten nou eenmaal veel hondenliefhebbers) hiervan zouden zeggen.
Toen er een paar reacties kwamen met daarin de boodschap dat zij ook de da zouden bellen, heb ik meteen gebeld en een afspraak gemaakt.

nina88 schreef:Nou ja, ik heb mijn beweegredenen uitgelegd Clovertje.. Dan hebben wij een andere manier van handelen.
Bedankt en Diva is ook een echte Diva, die naam past volledig bij haar
Clovertje schreef:Als er maar 12 minuten tussen zitten, dan wist je zelf het antwoord ook wel al, daar had je Bokt dus niet voor nodig

Ellebel schreef:Paintlinger schreef:Hoi,
Maagtorsies komen vrijwel nooit voor bij kleine hondjes (dogachtig of niet)......
Mocht iemand het wel meegemaakt hebben dan hoor ik het graag
Bij deze dan. Mopshondje met dilatatie + torsio. Dieren lezen over het algemeen niet de leerboeken.