Max krijgt héél soms Metacam, als hij te veel heeft gedaan en mank loopt dan geef ik hem voor ongeveer 15 kilo (hij weegt 30). Al geef ik het dan wel als ik thuis kom wanneer hij gaat liggen zodat hij niet alsnog door gaat lopen. Op zo'n moment helpt dat wel echt!
SecretLin, ik snap helemaal dat je je rot voelt. Ik moet morgen de DA bellen voor mn paard, heeft ook wat aan de hand. Je weet dat je er op dit moment toch niets aan kan doen maar om je beestje dan zo te zien, dat doet je gewoon pijn. Je hond is toch een beetje je kindje...
Wens je heel veel sterkte en welterusten. Laat je morgen even weten wat de DA heeft gezegd?
Mijn hondje is maar 9 kilo. Ja, vind het sowieso heel moeilijk hij is al 11 jaar mijn beste vriend hij heeft me zo enorm gesteund na het overlijden van mijn vader, en dat doet hij nog steeds als ik me rot voel is hij er voor mij!
Zodiacje wat heeft je paard dan? ja echt balen aldoor het is zo moeilijk
Slapen zal denk ik niet zo makkelijk zijn slaap de laatste weken al slecht of bijna niet
De antibiotica kuur en pijnstillers zijn op, hij wil nog niet lopen en als ik hem al buiten neerzet komt hij amper vooruit, ik ga vanmiddag de dierenarts bellen en vragen naar iets anders..
brenpasbeau
Geplaatst: 02-03-10 14:46
moeilijk he allemaal sterkte meis met je hondtje hoop dat ie opknapt
SecretLIN
Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-10 19:09
heb vanmiddag de dierenarts gebeld ga morgen pijnstillers ophalen en een supplement wat over het voer heen moet.. weet zo de namen niet zal zo eens kijken heb het wel opgeschreven