Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Yamcha schreef:Belonen voor níet trekken is effectiever.
Zulke punten heeftie niet, het zijn meer afgevlakte driehoeken.

Maar heb dat ook niet meegekregen in de dvd. Heb hem ook alleen even vlug bekeken.
Ik zou hem nooit alleen laten. Een hond is een hond en een kind is een kind, dus er kan altijd wat gebeuren, maar dit zou er een kandidaat voor zijn!
Frances schreef:x_Marr die afbeelding kreeg ik uit google.. Maar het komt op hetzelfde neer denk ik.
Verder vind ik je tegenstrijdig eerlijk gezegt...
Want je zegt eerst dat je als je goed luisterd je er nuttige info uit kunt halen en dan zeg je dat je alleen even vlug de dvd hebt gekeken...
En als ik die quote's van de site zie en filmpjes op google vraag ik me af of alles wat hij op dvd zegt wel waar is... dus mensen die er geen verstand van hebben weten dan toch niet welke stukken ze er uit zouden moeten halen..?

Frances schreef:Ok op die manier
Misschien zitten er ook wel een paar dingen in die bruikbaar zouden zijn, dat weet ik niet want heb de dvd niet gezien, maar ben bang dat de mensen die die dvd bestellen gewoon alles maar geloven wat hij zegt zegmaar...
). Vaak is het inderdaad gewoon een kwestie van uitvinden wat de hond leuk vind, die van ons kan ook helemaal opleven van een spelletje of een knuffel, wij vinden koekjes alleen heel makkelijk te timen.