Muilkorf voor hond, hulp gevraagd !!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 23:16

Ik vind het fijn om zo'n positieve ervaring te lezen. Lekker dat je op deze manier toch weer wat meer kan met je hond. Fijn dat hij er zo goed op reageerd (of was het een zij, ben het even kwijt).

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 20:59

Ik ben ook op zoek naar een muilkorf en kwam toevallig dit topic tegen. Mijn hond 12,5 jaar oude parson jack bijt ook zomaar naar andere honden, heb hem aangelijnt maar zo uit niks als een hond te dichtbij komt grijpt ie en houdt ie ook vast. Nu vanmiddag gezellig weer met mijn zus en een vriendin aan de wandel en grijpt ie zo uit het niks de labrador van mijn vriendin, resultaat oog kapot......
Nou vind ie het super leuk om mee te gaan, maar is vroeger toen ie jonger was een keer goed gegrepen door een duitse dog (terwijl ie aan het poepen was) en sindsdien pakt ie toch alles wat snel op hem afkomt of langs hem gaat.....heb dit er nooit meer uit gekregen.

Heb ook altijd wel mijn hond vast omdat ie bijt maar soms begrijpen mensen dat ook niet, kom heel vaak mensen tegen die de honden los hebben en die dan op ons afkomen, houdt mijn hond dan zo strak mogelijk bij me maar dan roepen mensen "hij doet niks hoor" waarop ik dan moet zeggen "nee maar deze wel" en heb dan al vaak dat mijn hond de andere hond probeert te pakken....

Nu zat ik dus ook te zoeken over wat je hebt en wat de ervaringen zijn van mensen.

Heb je toevallig deze
http://www.paardendrogist.nl/product/94 ... le/232401/

Zit er namelijk over te denken om deze op te halen, de ijzeren en die stoffen vind ik niks, voor de rest zie ik geen andere modellen
Laatst bijgewerkt door tinkersjakie op 21-02-10 21:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Urko

Re: Muilkorf voor hond, hulp gevraagd !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 21:06

@tinkersjakie, die zijn prima! die bedoelde ik ook, hond kan hier in hijgen