Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

maar nu snap ik 'm
geweldig zeg... kun je misschien nog wel een leuke springwedstrijd mee doen, zeker in het Z
haha lijkt net of die springt namelijk!
erg grappig zeg

Pipi schreef:Wáánzinnig dit![]()
Kan me voorstellen dat je in je broek piest bij het zien van dit irl,ik hou het al bijna niet droog,haha.
Op foto 11 zie je hem er zelf ook om lachen,het is natuurlijk ook té grappig

cissy schreef:JAAAHHH, daar zijn de gekke biggels weer, wat een lol heeft ie zeg! echt leuk! En zo´n pret smilie op zn bekkie, echt lief....![]()
ze hebben het goed bij jullie!
Ik weet nog die kwark foto´s die waren ook zo hilarisch....
ja die kwarkfoto's aahhh toen waren ze nog heel klein,beeb varkentjes waren het toen nog 
Breghje schreef:*ligt met krampen van het lachen te rollen op de grond*
OMG Fem, hoe krijg jij het voor elkaar met je dieren, ze zijn allemaal, stuk voor stuk prettig gestoord.
*Hoopt dat die Q#%W$^&** sneeuw snél weg is, wil biggels kroelen!!!!!*
*En hondjes, en paardjes, en.....*

Asjemenauw schreef:Wat een leuk topic !!!
Weg met al die paardenfoto's !!! Alleen nog maar biggen hier op Bokt. Foto voor het nieuwe logo is er duidelijk al![]()
Geweldig !! Die snoeten ... net alsof ze lachen.
ipv Bokt "biggelbokt" hahahahaha
_JL_ schreef:ik wist niet eens dat varkentjes konden galopperen
géwéldige beestjes, echt!
Super biggels! 

! 
Ze zijn echt zó vreselijk leuk

Echt te grappig die foto's van je biggels

Nyckle schreef:Wat een super leuke beesten
Ik kon het niet laten:
hahaha vind hem eigenlijk mooier als het echte boktlogo 
tessyke schreef:aaaaaaaah wat een schatjes!!!!!!
ik wou heel graag deze zomer ook göthingers aanschaffen maar moeders deed er nog wat lastig over.
Na deze foto's vond ze ze toch een heel stuk leuker!
,en lief....Blinnii schreef:Gewéldige foto's weer Fem, ik heb op de grond gelegen van het lachen!Super biggels!
Ik moet toch echt snel een keertje die kant op komen, kan ik jullie en de beesten eindelijk eens ontmoeten!
Hoe gaat het verder met je, krijg je alles weer een beetje op een rijtje na het overlijden van Alfa?
Hoe gaat het eigenlijk met de paardjes, met Gambit en Friesje etc ook alles goed?