zij schreef:ik ga eens overleggen om diepvriesvlees te geven. krijgt ze nu ook regelmatig, maar misschien gewoon helemaal overstappen...
Wel voorzichtig dan he, en niet in 1x. dan weet je zeker dat ie aan diaree raakt.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Laika schreef:Als je hond nu al met regelmaat vlees krijgt, en verder gezond is, kun je rustig gewoon overstappen hoor. Mocht er toch nog iets van diarree optreden is dat vaak van korte duur.
De beste manier is echter wat Nikka zegt. Een aantal dagen op uitsluitend pens, en dan over gaan op vlees.
Maar het gemalen vlees krijgt ze ook gewoon in de bak zonder omgekeerd bakje erin. zij schreef:nou wat ik al zei: die van mij mag ook pas eten op commando hoor, dus daar ligt het sowieso niet aan...
zij schreef:ik geef voer van royal canin. en dan die speciaal voor labradors. ik heb nog geen andere soorten voer geprobeerd. alleen andere manier van verstrekken.
ook die van mij moet zitten als ik het geef en mag pas `aanvallen` op commando. Of ik er bij ben of niet maakt geen verschil. En geloof me: 3 minuten? zou al lang blij zijn als ze er zo lang over deed!
ik zit te twijfelen om over te gaan op vers vlees. is nog goedkoper ook... heb nu bijna een zak nodig per maand, en die zak kost 65 euro...
en soms moet hij kotsen waarna het voor een 2de keer word opgegeten,tja het is de natuur
opisop_shop schreef:Die van ons schrokt net zo hard als je er een kleiner bakje bij inlegd, hij kauwt gewoon niet maar slikt alles heel door, ook als je het over de grond gooit of 1 voor 1 uit je hand voert.
Gewoon een dikke veelvraat denk ik?
Hij heeft zijn voer (2handen brok) in 10 seconden op ongeveer, pens of ander vlees schrokt hij ook net zo hard naar binnen maar kost iets meer moeite.
Een hele kalfsknie heeft hij in een dagje op, tot het laatste restje...