"Hondenweer"

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 23:31

Ik ben het heel vaak niet eens met Chiqa, meer in deze moet ik haar wel bijvallen.

Ik ben heel zacht met mijn hond, maar rekening houden met het weer om te bepalen wanneer we wandelen is me toch een stap te ver.
Regen is maar water en daar heeft ze niet de minste pijn of ongemak van om door te lopen.
Dus niet miepen en gewoon gaan.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 23:33

Chiqa schreef:
Waarom zou ik aan de behoefte van mijn hond moeten voldoen op dat moment?
Ik voldoe daar liever alleen aan wanneer ik dat nodig vindt. En met regen moet er ook gelopen worden heb geen zin in gemiep en gezeur.
Dat past gewoon niet bij mij.

ik snap je wel,dat als jij wilt dat als je hond moet lopen dat hij moet luisteren.....
dat heb ik ook wel (een beetje)

maar in het geval van dit "hondenweer" vind ik het gewoon erg sneu.....voor je hond dan...

ik ben zelf allang blij dat mijn honden er niet van houden,scheelt mij weer, en ik ga zeker mijn hond niet "jennen" met dat ie in de regen moet lopen

andersom gebeurd wel.......hij wil rennen en spelen, ik heb eigenlijk geen zin ,maar doe het toch :j had ik maar geen hond moeten nemen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 23:37

ikdoemaarwat schreef:
en ik ga zeker mijn hond niet "jennen" met dat ie in de regen moet lopen

O even vooropgesteld, ik ga mijn hond niet 'jennen'
Ik loop mijn rondje, en als ze meer moet lopen omdat dit zo uitkomt (Boodschap, omdat ze te weinig beweging heeft gehad) dan loopt ze mee zonder morren.

Ojajoh

Re: "Hondenweer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 23:45

ja sorry maar daar heb ik dus een andere mening over

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 23:57

Mijn oudste hond heeft wel een goede reden, die is binnen de kortste keren ziek als ze er wel lang doorheen moet, misschien voelen ze dat aan.

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 00:27

Mijn hond kan het niets schelen wat voor weer het vind, wil altijd mee. Maar als ze een hekel aan de regen zou hebben, prima blijft ze lekker binnen en doet ze alleen haar behoefte maar. Ik lig er niet wakker van.. ;)