de hemel heeft er weer een ster bij...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 02:07

Hoe zuur is het niet dat hoe meer liefde je geeft in je leven, hoe meer verdriet je krijgt te verwerken. Wat blijft het elke keer treurig als er je weer een ontvalt, he? :(:) Ik kan me goed voorstellen dat hij een gat achterlaat, zeker als hij al zo lang bij je was.

Ik kijk elke keer met plezier naar jouw dierenfoto's, en ik bedenk me elke keer maar weer hoe fijn jouw honden het wel niet zullen hebben. Lekker in de roedel, altijd een speelmaatje, je ziet ze op alle foto's rennen en ravotten.. Alfa zal ongetwijfeld een heel fijn leven hebben gehad, en heel lang ook :j

jokari

Re: de hemel heeft er weer een ster bij...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 10:55

weer eentje Femke... Hoe mooi zijn leven ook heeft mogen zijn bij jullie, het blijft zuur om opnieuw een vriendje te moeten afgeven. Sterkte.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-10 18:26

ja,zo is dat,het is iedere keer weer zo verdrietig,maar ik kan wel met een glimlach aan alfaatje terug denken,hij is zo vreselijk goed geweest,tot de laatste dag aan toe,en ik teken ervoor als mijn andere honden op deze manier oud mogen worden,en dan zijn leeftijd mogen halen...

het is alleen net alsof het nog niet waar is,zo raar om me voor te stellen dat er nooit meer een alfa is,echt heel vreemd,zo intens met die hond samen geleefd....en zo is hij er niet meer...

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 20:14

Wat een groot verdriet...

En wat een enorm gemis..

Het is niet niks,een maatje verliezen waar je zoveel mee hebt gedeeld.. zoveel liefde aan hebt gegeven..en zoveel van hebt terug gekregen..

Maar ik weet zeker.. dat je alfa maatje een goed leven heeft gehad..en jullie dankbaar is voor het leven wat hij bij jullie heeft mogen hebben..

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 21:55

wat een lieverd zeg. heel veel sterkte met dit grote verlies.

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 22:20

Ook hier wil je veel sterkte wensen Fem... Wat krijgen jullie toch allemaal te verduren... ;( Alfa was een prachtige, lieve hond! Hij was een echte hartendief en volgens mij ook echt een super vriendje van en voor jou! Ben blij dat je met een glimlach aan hem terug kan denken. :)
Dikke knuffel!

Chivance

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 23:33

ik wil je ook veel sterkte toewensen!
Volgde ook je andere topics over je hondjes.
Als er bij jou een hond sterft, kan je van één ding zeker zijn, nl.dat hij een leuk leven heeft gehad!
Afscheid nemen van een hond op leeftijd is anders dan van een jonge hond, maar doet eveneens pijn.
Ik hoop dat dat sterretje wat er bij staat aan de hemel voor jou extra mag schijnen ...

bikkellove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 11:04

Sterkte fem, met het verlies van alfabeer, gelukkig heeft hij een mooie leeftijd bereikt. Ik vond alfa altijd zo'n lieve goedsul, hij had ook een lieve kop.

Hier kun je inderdaad met een glimlach op terug kijken, een mooi leven gehad en een respectabele leeftijd bereikt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 13:02

Jeetje wat ontzettend rot.. lieve oude Alfa ;( Hij heeft (net als al jullie dieren) echt een heerlijk leven gehad bij jullie, dat weet ik zeker, maar dat maakt het verdriet er niet minder om natuurlijk.. heel veel sterkte voor jullie :(:)

Talithah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 14:29

Ach Fem, tranen hier , al was hij een mooie leeftijd maar afscheid nemen doet toch pijn.

Rust zacht lieve Alfa, vergeten word je nooit!

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 17:04

Zwartwitje schreef:
Hoe zuur is het niet dat hoe meer liefde je geeft in je leven, hoe meer verdriet je krijgt te verwerken. Wat blijft het elke keer treurig als er je weer een ontvalt, he? :(:) Ik kan me goed voorstellen dat hij een gat achterlaat, zeker als hij al zo lang bij je was.

Ik kijk elke keer met plezier naar jouw dierenfoto's, en ik bedenk me elke keer maar weer hoe fijn jouw honden het wel niet zullen hebben. Lekker in de roedel, altijd een speelmaatje, je ziet ze op alle foto's rennen en ravotten.. Alfa zal ongetwijfeld een heel fijn leven hebben gehad, en heel lang ook :j

Dit vind ik echt de meest passende opmerking aller tijden. Sluit ik me bij aan ik kan het niet beter verwoorden.
Femke ik vind het intriest dat je alweer een maatje verloren hebt.
Leeftijd doet er niet toe, tuurlijk het geeft misschien een beetje troost dat Alfa zo oud heeft mogen worden maar het verdriet is er niet minder om.

Sterkte!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 17:05

Jeetje Kimmie, niet weer dacht ik toen ik dit topic opende !!! Heel veel sterkte met dit verlies van jullie prachtige Alfa :(:)

Elegant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 17:07

Altijd moeilijk om een dier te verliezen, zeker als je er zo van hield. Sterkte!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-10 17:19

dank jullie wel voor deze lieve berichtjes...en ja weer een hond kwijt,kan het eigenlijk nog steeds niet helemaal bevatten...

ik heb dakkas al 4x alfa genoemd,en had gister netjes 7 bakken neergezet om te voeren...

ik mis die ouwe ;(

Dodgejr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 17:24

Och Femke....niet weer, sterkte met het verlies van je lieve vriend

letziforevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 15:04

Zie dit topic nu pas......

Weer een vriendje verloren, wat droevig.
Gelukkig heeft Alfa een prachtig en gelukkig leven bij je gehad en dat kan niemand hem meer afnemen.
Jullie sterkte..alweer...

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 15:08

heel veel sterkte met dit grote verlies... het is niet niks.
mooie hond was het trouwens, vol zekerheid straald ie uit op de foto's :)

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 15:14

Hey kimmy261,

Ik lees het net pas. Ik wens jullie veel sterkte met het verlies van Alfa.

Tammy_lover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 15:20

Heel veel sterkte met dit verlies :(:)
Ik snap wel waarom jullie hem Alfa hadden genoemd want hij ziet er heel zelfverzekerd uit!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-10 16:29

dank jullie wel,alfa is er inmiddels al een week niet meer...

we hebben hem vrijdag opgehaald uit het crematorium,dus hij is weer thuis,en zodra de grond zacht wordt,wordt hij begraven bij de andere hondjes...

we missen hem,maar zijn zo dankbaar dat ie bijna 13 heeft mogen worden,in zo'n goede gezondheid...ik teken ervoor dat de andere honden allemaal op zo'n manier oud mogen worden...

Eelco

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 22:15

Tjee Fem,
Ben er even stil van. |(
Oude alfa beer.
Alweer een week geleden.

Misschien wat laat maar toch heel veel sterkte met jullie gemis.

Dikke knuffel Kris

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-10 14:18

ja ouwe alfabeer,hij hoorde zo bij het interieur he...alsof hij nooit dood zou gaan...hij was zo'n goed vrolijk mannetje...

je weet bij een oude hond dat er eens een dag gaat zijn dat ze komen te overlijden,maar als het dan zover is,is het altijd weer dat missen....toch altijd opeens en onverwacht..zeker bij hem,alleen na die eerste epileptische aanval wist ik dat er ergens iets wel heel erg mis moest zijn...

en dat was het dus ook... ;(

LadyDaily

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 19:56

Heel veel sterkte :(:)
Ik weet hoe het is als je maatje oppeens er niet meer is. Een soort familie lid die altijd voor je thuis was.