Heb toch door gelezen maar denk ik over heen gelezen. Dus gefeliciteerd met de moeder vis
_Tara_
Geplaatst: 31-01-10 17:28
pubelia schreef:
nicci88 schreef:
wauw dat doe je wel knap, guppy's doodkrijgen. Ik vind het net onkruid
Op de een of andere manier overleven ze gewoon niet in ons aquarium, terwijl wij goudvissen hebben van ouder als 7 jaar oud.
Goudvissen kunnen 25 jaar worden dus dan heb je nog even te gaan
Ulfeino
Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-10 19:40
Er zijn nog steeds 3 jonge guppen, ze zitten het meest aan de linkerkant en de grote guppen zitten het meest aan de rechterkant, maar de kleintjes zwemmen ook wel eens de andere kant. Als 1 van de grote guppen ze gewaar wordt gaan ze er achteraan, maar tot dusver zijn deze 3 toch te snel voor de groten
Het vrouwtje is overigens nog steeds behoorlijk dik en eigenlijk niets dunner dan voor de bevalling, zouden er nog meer jongen inzitten, og poepen ze ze in één keer er allemaal uit???
Ik had 2 weken terug een mannetje gekocht, maar deze deed zo raar en kroop na 1 dag steeds weg. Terug naar de winkel gebracht en een nieuwe meegekregen, dit leek een stuk beter, maar gisteravond deed hij ineens heel raar, botste overal tegenaan en sprong zo nu en dan min of meer boven het water uit, een kwartier later was hij dood. Snap er niets van de vrouwtjes doen het prima