alleen dat ik besteld heb en zo spoedig mogelijk moet betalen
heb maar even een mail gestuurd met dat ik al heb betaald en beneiuwd was wanneer ik het binnenkrijg Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
alleen dat ik besteld heb en zo spoedig mogelijk moet betalen
heb maar even een mail gestuurd met dat ik al heb betaald en beneiuwd was wanneer ik het binnenkrijg
Myra87 schreef:Ik heb gistermiddag besteld, en net binnen gekregen! Is wel super snel
hijs nog niet eens verzonden terwijl ik het echt vandaag wou hebben 

dat bedoel ik dus dat ik het wel een beetje irritant vind
en ik heb toch al redelijk vaak besteld daar
ik wou vandaag al dat eten binnen hebben, gezien het nu op is thuis, en heb het woensdag avond besteld... Citaat:dan heb jij geluk haha

lifaya schreef:ik kreeg eerst wel heel snel reactie, maar nu dus niet.... ik vind dat je er wel altijd moet zijn voor je klanten, vooral omdat ze je kunnen maken of brekenik wou vandaag al dat eten binnen hebben, gezien het nu op is thuis, en heb het woensdag avond besteld...
Freggel schreef:lifaya schreef:ik kreeg eerst wel heel snel reactie, maar nu dus niet.... ik vind dat je er wel altijd moet zijn voor je klanten, vooral omdat ze je kunnen maken of brekenik wou vandaag al dat eten binnen hebben, gezien het nu op is thuis, en heb het woensdag avond besteld...
Simpel, dan heb je te laat besteld. Nooit uitgaan van een optimale situatie. Maar er altijd rekening mee houden dat er iets mis kan gaan.
Ik bestel minimaal een week voordat ik het nodig heb, nog liever 2 weken. Het is en blijft mensenwerk dus er kan wel eens wat misgaan.
lifaya schreef:ik kreeg eerst wel heel snel reactie, maar nu dus niet.... ik vind dat je er wel altijd moet zijn voor je klanten, vooral omdat ze je kunnen maken of brekenik wou vandaag al dat eten binnen hebben, gezien het nu op is thuis, en heb het woensdag avond besteld...