Zooplus. Wie heeft ervaring?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Re: Zooplus. Wie heeft ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 17:04

ik had gister dus besteld en meteen betaald, geen bevestiging gekregen dat ze het binnen hebben gekregen en dat het verzonden word :+ alleen dat ik besteld heb en zo spoedig mogelijk moet betalen :+ heb maar even een mail gestuurd met dat ik al heb betaald en beneiuwd was wanneer ik het binnenkrijg

xLenax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-10 17:33

Die kreeg ik vanmorgen ook.
Vanmiddag kreeg ik een mail dat het eerste deel van mijn bestelling was verzonden. Even afwachten dus, ben benieuwd!

Myra87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 12:05

Ik heb gistermiddag besteld, en net binnen gekregen! Is wel super snel :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 12:06

Hmmmmmmmn wij hebben maandagavond bestelt en gelijk betaalt, maar nog niets ontvangen.
Geloof wel een mail met de T&T code

Tenshi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 12:11

Als je een T&T code hebt, dan is ie al ergens in het systeem van TNT. Heb je al op de website gekeken waar het pakket is?

Ik ben tot nu toe ronduit tevreden over Zooplus, overigens. :) Bestel altijd mn kattenbrokken daar.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 12:11

Vriendje heeft hem in zijn mail staan, dus kan het niet controleren.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 14:02

Myra87 schreef:
Ik heb gistermiddag besteld, en net binnen gekregen! Is wel super snel :D

huh jeetje lucky you, ik heb eergisteravond besteld en heb pas net de betalingsbevestiging binnen := hijs nog niet eens verzonden terwijl ik het echt vandaag wou hebben ;(
maar ik heb al eerder zoiets gehad dat dat wat traag ging, maar is het eenmaal verzonden heb je het de volgende dag

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 14:10

Ligt er ook aan hoe je betaald en met welke bank natuurlijk he ;)
Bij mij is de betalingsbevestiging wel snel, gaat van ING naar ING (beide ook de oude postbank meen ik?), maar verzenden duurt soms wat langer.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 14:10

ja ik heb ook ING :) dat bedoel ik dus dat ik het wel een beetje irritant vind :+

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 14:12

Hmmmm blijkbaar kan het pakket niet gevolgd worden? Nou ja..... Kijk vanavond wel eventjes als ze er nog niet zijn. Gaat wel om bijna 30 kilo

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 14:17

ik ben ook zeeeeeer tevreden over zooplus!!! supersnelle levering, vriendelijke mensen... reageren snel op mails en proberen altijd te helpen!!!

En een fijn assortiment voor mijn allergie hond.... bestel er regelmatig struisvogel kauw dingen..

Zooplus is top!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 14:21

ik heb nog geen enkele reactie gehad op de mail van gisterochtend dat de betaling toen niet was bevestigt :+ en ik heb toch al redelijk vaak besteld daar

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 14:22

Zooplus mail gaat niet zo snel meestal :P

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 14:23

BrittKitt schreef:

Heb juist andere ervaringen :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 14:23

smokey17 schreef:
BrittKitt schreef:

Heb juist andere ervaringen :)

dan heb jij geluk haha :')

Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 14:24

ik heb ook alleen maar goede ervaringen , bestel er best veel.
heb ook een keer een verkeerde bestelling geplaatst , en heb het toen zonder kosten terug kunnen sturen en het goede gekregen!
mail krijg ik meestal een dag later reactie!
super site ;)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 14:26

ik kreeg eerst wel heel snel reactie, maar nu dus niet.... ik vind dat je er wel altijd moet zijn voor je klanten, vooral omdat ze je kunnen maken of breken :) ik wou vandaag al dat eten binnen hebben, gezien het nu op is thuis, en heb het woensdag avond besteld...

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 14:27

Citaat:
dan heb jij geluk haha :')

Daarom ben ik ook fan van de zooplus :)

Helaas niet een super uitegebreid assortiment aan werkspul voor honden. Maar dat geeft niet, dat haal ik elders....
Maar ze verkopen de vegabrokjes een stuk goedkoper dan als ik het moet bestellen bij de natuurwinkel...

Ik krijg ook altijd de nieuwsbrief, en 1 keer was er een kortingsdag kreeg je 20% korting. Echter was ik vergeten de code in te voeren.... dus ik gemailt, binnen paar uur had ik mailtje met nieuwe rekening :)

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 14:28

lifaya schreef:
ik kreeg eerst wel heel snel reactie, maar nu dus niet.... ik vind dat je er wel altijd moet zijn voor je klanten, vooral omdat ze je kunnen maken of breken :) ik wou vandaag al dat eten binnen hebben, gezien het nu op is thuis, en heb het woensdag avond besteld...

Simpel, dan heb je te laat besteld. Nooit uitgaan van een optimale situatie. Maar er altijd rekening mee houden dat er iets mis kan gaan.

Ik bestel minimaal een week voordat ik het nodig heb, nog liever 2 weken. Het is en blijft mensenwerk dus er kan wel eens wat misgaan.

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 14:30

Freggel schreef:
lifaya schreef:

Simpel, dan heb je te laat besteld. Nooit uitgaan van een optimale situatie. Maar er altijd rekening mee houden dat er iets mis kan gaan.

Ik bestel minimaal een week voordat ik het nodig heb, nog liever 2 weken. Het is en blijft mensenwerk dus er kan wel eens wat misgaan.

Doe ik inderdaad ook altijd. Bestel altijd 2 zakken(is goedkoper)... en zodra de laatste zak nog half vol is, dan bestel ik nieuwe brokken. Heb ik nog 3 week voor de brok op is(klein hondje, eet niet zoveel)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 14:30

nee ik weet dat ik te laat heb besteld :) maa ik vind het raar dat ik pas na anderhalve dag een betalingsbevestiging krijg en dat hij nu nog niet verzonden is. Mijn vader haalt nu voer, maar ik vind het wel jammer

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 14:31

Ik ben ook erg tevreden over de site, als ik het kattenvoer in de winkel haal ben ik bijna €10,- meer kwijt aan een 10 kg zak, plus dat ik het dan zelf moet gaan halen. Ze hebben hamstervoer dat ze in de winkel niet hebben, waar mijn hamsters erg tevreden over zijn (eten ze tenminste in zijn geheel op, zitten geen pallets in). Etc.

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 14:32

lifaya schreef:
nee ik weet dat ik te laat heb besteld :) maa ik vind het raar dat ik pas na anderhalve dag een betalingsbevestiging krijg en dat hij nu nog niet verzonden is. Mijn vader haalt nu voer, maar ik vind het wel jammer

Dat is wel typisch inderdaad. Zal wel reden voor zijn...

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 14:34

geen idee. ik heb ING en zij ook dus het had eigenlijk vrijwel meteen overgemaakt moeten zijn en bij andere is het schijnbaar wel allemaal al verzonden...

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 14:41

lifaya schreef:

Het ging mij om het drukgedikte stukje. Vind ik aardig overtrokken voor een late mail. Bij internetwinkels icm vooruitbetaling houd ik zelf aan dat alles wat binnen een week geleverd is is prima. En kan zoveel misgaan.

Klaarstaan voor je klanten is zeker belangrijk, maar dat lukt niet altijd binnen 24 uur als je een groot bedrijf bent.

Maar ik zal wel in de gaten houden hoe snel ik de betalingsbevestiging krijg. Ik heb gisteravond besteld en betaald. Ook ING naar ING. Was ook weer een best bedrag :D

Edit: Baal er hooguit een beetje van dat "mijn bestellingen" het niet meer doet.