Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Diablo schreef:Mmmm, mijn dochter zit ook op bokt, vraag het haar, zou ik zeggen. Ik denk dat ik heel anders ben dan jij denkt. Maar ik zou me inderdaad niet door mijn dochter (of wat anderen zeggen op het forum waar ze op dat moment op zit) laten vertellen of ik wel of niet naar de da moet met een dier van mij, dat kan ik zelf wel regelen.
Royen schreef:Tjeemienee, ze is 14! Hoe waren jullie toen jullie 14jaar waren? Inderdaad, iedereen was anders op die leeftijd!
Niemand kan zien hoe het eruit ziet of heeft gezien, misschien is het heel ernstig of misschien is het een krasje op het ooglid. Het hoeft toch niet meteen te betekenen dat het oog eruit moet of dat er iets stuk is aan het netvlies? Ik neem aan dat de ouders zelf ook wel kunnen zien of het dier naar de DA moet of niet, buiten dat denk ik dat dit geen kwestie van nalatigheid is. Ze wilden immers naar de DA gaan. Maar aangezien de natuur zich eigenlijk zelf erg goed weet te redden, hebben ze besloten dat het dier niet meer hoeft.
Dat is een keuze van de eigenaren, niet nalatigheid denk ik zo.
Verder is het niet echt de bedoeling om iemand aan te vallen die eigenlijk niet de eigenaar is van het dier hier op bokt, toch?
Meningen verschillen maar soms gaat het hier zo ver!
@TS: kan je misschien een foto maken en die hier plaatsen, misschien is het lang niet zo erg als dat het klinkt en kan bokt een goede mening geven, wat jouw ouders hiermee doen staat daar natuurlijk volledig buiten
tita schreef:hoop niet dat jouw ouders met jou ook zo omgaan als met de poes
spatter schreef:TS een makkelijke tip!
ga even naar de apotheek en vraag een oogzalfje met antibiotica
als je zegt dat het voor je poes is en het even uitlegt krijg je vast wel een zalfje mee
kost je een paar euro en kun je toch zorgen dat er geen ontsteking komt
ik heb altijd zo'n tubbetje in huis omdat het ook heel fijn werkt op kleine wondjes bij paard of andere dieren
omdat een zalfje voor het oog totaal niet irriteert laten ze het makkelijker zitten
als ik vertel dat ik het voor dieren gebruik krijg ik altijd een tubbetje mee zonder briefje