Daarna heeft ie er niet echt beperkingen bij gehad met eten, het meeste ging nog gewoon! En voor het konijntje was het denk ik ook wel fijner dat ie van het gedoe om zijn tandjes af was. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Daarna heeft ie er niet echt beperkingen bij gehad met eten, het meeste ging nog gewoon! En voor het konijntje was het denk ik ook wel fijner dat ie van het gedoe om zijn tandjes af was. Wilawander schreef:Wat voor een hooi heeft hij? want heb inmiddels de ervaring dat pardenhooi maar ook sommige merken knaagdierenhooi niet graag gegeten worden daar het zo slap is of te stengelig,
masja schreef:Volgens mij was ze iets van 7 geworden. Oudste van het nest. Moeder heeft wel het hele nest overleefd.
Wij hadden normaal paardenhooi voor de nijns, maar toen de tanden van Rockey getrokken werden kochten we voor haar hooi in de supermarkt. Dat is al in puin gesneden. Van Puik geloof ik. Niet echt veel te kauwen. Ze at het wel.
Maar de wortelpap en appelmoes waren favoriet bij haar.
benangelique schreef:hulde TS, eceht hulde!
Ik ben al weer voor gek versleten, ik gaf geld uit aan het dier en de verantwoording van een ander. Helaas, ik denk niet zo. Ik kan zo'n diertje niet laten zitten. Ik heb nu 50 euro aan da kosten gemaakt en die gaan ze me echt niet terug betalen. Daar hoop ik ook een beetje op, want ik wil hem graag houden. Hij heeft toch wat meer zorg nodig. Ze gooien er in de ochtend wat voer bij en wat water en daar houdt het mee op. Hok wordt eens in de maand verschoond. De diertjes op pakken doen ze niet schijnbaar en kijken ook niet, anders was dit ze toch wel opgevallen. Misschien hebben ze het wel gezien, maar besloten het zo te laten.