Hannah_Menno schreef:Of haar zelf castereren?
Dan word het wss steriliseren..

TS!!

Als ze dit leest gaat ze die kat trainen om bij jou te sproeien!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
mackkwek schreef:Nanne schreef:Miss kan je haar wel slijten aan het asiel?
nou dat lijkt me geen goed idee,... ze is zo agressief dat ze nooit herplaatst zou kunnen worden,...spuitje dus![]()
(foei,... mag zo niet praten)

Zijn het je eigen katten niet die je boel verruineren, doen andermans katten het wel! Ik zou nog eens naar het baasje gaan en zeggen dat je hem de volgende keer op laat halen door het asiel als zijnde zwerver, aangezien zij geen verantwoording voor hem neemt. 
Nanne schreef:Castreren houdt niet altijd in dat ze stoppen met sproeien.. Wij hebben er een die er van overtuigd is dat hij nog ballen heeft.. Hij zit ook regelmatig op onze andere katten te douwen, maar hij sproeit nog wel. Godzijdank alleen buiten.
) af en toe in huis sproeit. Toevallig gisteren nog tegen de Playstation van mijn zoon en al zijn spellen die er bovenop liggen....mijn zoon vond op dat moment een nieuwe deurmat in de vorm van een poezelbeest een goeie optie
djuno schreef:Nanne schreef:Castreren houdt niet altijd in dat ze stoppen met sproeien.. Wij hebben er een die er van overtuigd is dat hij nog ballen heeft.. Hij zit ook regelmatig op onze andere katten te douwen, maar hij sproeit nog wel. Godzijdank alleen buiten.
En poezen sproeien helaas ook. Wij hebben 2 dames die mekaar het liefst verzuipen onder het ijs...met als gevolg dat één van de 2 (en ik weet nog steeds niet wie) af en toe in huis sproeit. Toevallig gisteren nog tegen de Playstation van mijn zoon en al zijn spellen die er bovenop liggen....mijn zoon vond op dat moment een nieuwe deurmat in de vorm van een poezelbeest een goeie optie
zonnebloem18 schreef:Dierenambulance vangt niet dat moet je eerst zelf doen, bij hele moeilijke katten willen ze je nog weleens een vangkooi lenen maar ook dat vaak niet eigenlijk.
Chiqa schreef:Hannah_Menno schreef:Kan even duren maar; ga ergens verscholen zitten en wacht tot de kat binnen komt, gooi dan een emmer water over hem heen, kleine kans dan hij dan nog een keer komt!
Was ook mijn eerste gedachte, water helpt meestal wel, mss niet de eerste keer maar een volgende keer zal geen hobby worden.
Hiero had hij kennis kunnen maken met heel wat elementen van de natuur