Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ikdoemaarwat schreef:nou ik snap op zich wel dat ze de nachten probeert door te halen....hij moet van 00.30-05.30
en meerdere keren je bed uit 's nachts gaat een mens zeker opbreken ....
ik heb mijn bull ook maar de eerste 2 nachten uitgelaten daarna sliep hij prinsheerlijk door
maar hij plaste niet als ik wakker werd....ik moest hem wakker maken
superwoman schreef:ikdoemaarwat schreef:nou ik snap op zich wel dat ze de nachten probeert door te halen....hij moet van 00.30-05.30
en meerdere keren je bed uit 's nachts gaat een mens zeker opbreken ....
ik heb mijn bull ook maar de eerste 2 nachten uitgelaten daarna sliep hij prinsheerlijk door
maar hij plaste niet als ik wakker werd....ik moest hem wakker maken
Ik ook wel, vorig jaar liep ik tig x snachts buiten in de kou met m'n pup.
Maar als het niet werkt zal je imo weer tereug moeten.. (iig proberen om te kijken of dat helpt)
ikdoemaarwat schreef:KellyZ schreef:Waarom zit de pup in een bench?
omdat dit (uit ervaring van zowel mij als meerdere mensen) een goede manier is om de pup 's nachts zindelijk te krijgen is
en tevens is het goed om een eigen plek voor de hond te creeeren

Rody01 schreef:En nu als een gek de bench uit de kamer halen! Ik snap niet wat die honden in een mensen slaapkamer moeten! Ten eerste, als de hond ouder wordt. Wat moet het dan? Slaapt hij dan nog in baasje's slaapkamer?
Ten tweede, en hond moet toch de trap op? En wat als de hond te zwaar wordt? Dan moet het zelf traplopen. Dan vraag je om HD en/of ED
En wat denk je van vlooien? Die door katten over worden gebracht door de hond?
Het is maar wat je zelf wilt. Waarom niet gewoon de hond in de gang zetten? 2 nachten janken, maar dan is het over. En néé honden zijn níet zielig!
Je wilt je kinderen toch ook niet 's nachts bij je in bed hebben?
) Loiz schreef:Ik ben het helemaal eens met Rody01 hoor!! Komop, gewoon in de huiskamer zetten en laten wachten!
Hij maakt er nu een spelletje van, omdat je reageert zoals hij wilt, je geeft 'm aandacht![]()
Onze pup van 14 weken ligt op haar eigen matrasje in de huiskamer, zónder hekje oid, en die blijft netjes van half 1 tot 7 uur liggen en plast nergens, gewoon een kwestie van streng volhouden, jij bent de baas. Onze pup heeft welgeteld één nacht op de slaapkamer gelegen, en toen meteen beneden (wel met hekje, ong 3 weken)
En als de pup 't echt niet op kan houden, waarom niet gewoon even snel een badjas aan en eerst laten plassen?

.