Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

NessaX schreef:Ik vind jouw hond zo een mooi beestje!
Ik ben er fan van!
Die foto's zijn super! (kan ook niet anders als je een fotogenieke hond hebt)

Yamcha schreef:MissToseland schreef:zal maar niet tegen haar zeggen dat iedereen haar zo leuk vind, dan wordt ze nog eigenwijzer dan dat ze al was![]()
Eigenwijs? DH's?
Ja joh?

Steekt ook mooi af bij dat sneeuw zo. 
Laatst ook bij een fotoshoot van mijn pony, kreeg ik achteraf te horen dat de fotograaf eigenlijk niet echt tevreden was over de foto's, dat er wat ruimtegebrek was waardoor ze het niet zo had kunnen maken zoals ze normaal doet, en ik zat daar echt van
Vind het erg
Sabin_e schreef:Leuke foto's!!
En wauw wat een mooie kleuren heeft jou herder zeg!Steekt ook mooi af bij dat sneeuw zo.

[***] schreef:Wauw, wat een leuke foto's!
Ik vind het altijd zo hatelijk als mensen zeggen van 'sorry, maar ik had niet de juiste lens erop' of 'sorry, er was wat weinig ruimte om echt mooie actiefoto's te maken' of iets dergelijks en dan krijg je foto's te zien waarvan je weet dat je ze met alle wil van de wereld NOOIT zelf zou kunnen maken![]()
Laatst ook bij een fotoshoot van mijn pony, kreeg ik achteraf te horen dat de fotograaf eigenlijk niet echt tevreden was over de foto's, dat er wat ruimtegebrek was waardoor ze het niet zo had kunnen maken zoals ze normaal doet, en ik zat daar echt van
Vind het erg

Knert schreef:me liky....
heb je een doos? stuur hem maar op!