Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

FuegoJoy schreef:Sterkte met het verlies van je vriend ,
21 december heb ik mijn maatje , de kleine wasbeer ( was geen wasbeer maar een chihuahua) op de zeer bejaarde leeftijd van 18 jaar ook laten inslapen.
Hij had al jaren een dronkenmansgang , zag bijna niks meer, was doof en afentoe zo dement als een knor, tot de laatste avond voor het inslapen scharrelde hij nog in de sneeuw, at zeer langzaam zijn brokjes en kroop lekker weg onder mijn bed op zijn kussen ( weet een vreemde plek) , de volgende dag was het over,
hij kwam sochtends niet voor een ochtendplas en bleef onder het bed, toen ik hem er onder van daan haalde zag ik meteen, vandaag nemen wij afscheid.
Het was goed zo, maar het gemis is er niet minder om,
luna1986 schreef:FuegoJoy schreef:Sterkte met het verlies van je vriend ,
21 december heb ik mijn maatje , de kleine wasbeer ( was geen wasbeer maar een chihuahua) op de zeer bejaarde leeftijd van 18 jaar ook laten inslapen.
Hij had al jaren een dronkenmansgang , zag bijna niks meer, was doof en afentoe zo dement als een knor, tot de laatste avond voor het inslapen scharrelde hij nog in de sneeuw, at zeer langzaam zijn brokjes en kroop lekker weg onder mijn bed op zijn kussen ( weet een vreemde plek) , de volgende dag was het over,
hij kwam sochtends niet voor een ochtendplas en bleef onder het bed, toen ik hem er onder van daan haalde zag ik meteen, vandaag nemen wij afscheid.
Het was goed zo, maar het gemis is er niet minder om,
Ook jij heel veel sterkte...
Iedereen bedankt voor jullie berichtjes.
Ik mis hem heel erg.. samen met de pup.
Steeds denk ik, had ik niet meer kunnen doen voor hem.
Zijn kopje wilde nog wel, dat maakt het zo moeilijk.
Steeds vraag ik me af heb ik wel de goeie keuze gemaakt...
Ik wil hem zo graag terug