fargo schreef:Mar77 schreef:Even een avondje laten vasten, klein beetje blikvoer, pilletje fijnmalen.
Vetranquil is een tranquilizer en ik denk van alle middelen die er zijn dat dat het beste werkt in jullie geval. Eventueel nog imipramine maar mijn keuze zou gaan voor de vetranquil. andere middelen breken ze dwars doorheen.
Je zou het kunnen proberen een paar dagen achter elkaar om te zien wat het effect is maar zorg wel dat ze redelijk nuchter is anders duurt het heel lang voordat het werkt.
Vangkooi krijg je haar nooit in. Mocht hij eerder sluiten, werkt dat ook niet meer.
Kan ik dit zonder problemen van een DA krijgen? De valium maakte haar wel dapperder, maar inderdaad niet slomer. Zou ik de valium nog uitproberen een tandje hoger of is de vetranquil zowiezo veiliger en beter?
doe maar vetranquil...
en ik durf het ook niet uit te proberen omdat ze me te dierbaar is. Verder hebben we een erg drukke weg achter ons huis, dus ze mogen niet zelf bepalen wanneer ze naar buitengaan en ik heb daarom geen kattenluikje helaas..