? Gewoon wat minder voeren.. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
? Gewoon wat minder voeren.. Jolliegirl schreef:Menino schreef:als je hond te dik wordt merk je dat vanzelf toch wel, en dan grijp je toch in? Gewoon wat minder voeren..
Wat dacht je van wat meer beweging...
veel honden komen er maar 3x per dag uit...
(we hadden ook nog een uitlaatservice
) Dus die van ons krijgen zat beweging.
Onze honden zijn allemaal prachtig op gewicht, en die krijgen zo af en toe echt alles wat god verboden heeft heeft
(behalve de dingen die echt gevaarlijk zijn dan he, zoals chocola) .... Niet met kilo's tegelijk hoor, maar een stukje kaas krijgen ze echt wel eens. Jolliegirl schreef:Ik wandel met de hond van de buren als ik die moet doen minimaal 3 kwartier.
is een grote dalmatiér.
maar geloof me... de meeste mensen zijn het , vooral met dit weer, na 15 minuten zat.
ons hondje kan in huis rennen en gek doen

Jolliegirl schreef:Menino schreef:als je hond te dik wordt merk je dat vanzelf toch wel, en dan grijp je toch in? Gewoon wat minder voeren..
Wat dacht je van wat meer beweging...
Lara_Silver schreef:Dit is overdrijven, als een hond er drie keer per dag uit komt is dat heel netjes. Dan heb ik het niet over een 15 min maar minimum een half uur. Onze jack komt er 'maar' drie keer per dag uit, maar wel drie keer per dag een uur. Denk dat dat genoeg is hoor.
dus hun energie niet echt kwijt kunnen.
Jolliegirl schreef:Wit brood krijgt ons hondje niet meer..
die heeft verstopping gehad.. de dierenarts heeft hem toen leeg moeten halen van achteren..
en wat heeft dat dier toen gejankt....!!
geen brood meer voor deze vent

Jolliegirl schreef:Wat dacht je van wat meer beweging...

) Jolliegirl schreef:Lara_Silver schreef:Dit is overdrijven, als een hond er drie keer per dag uit komt is dat heel netjes. Dan heb ik het niet over een 15 min maar minimum een half uur. Onze jack komt er 'maar' drie keer per dag uit, maar wel drie keer per dag een uur. Denk dat dat genoeg is hoor.
Dat is zeker meer dan genoeg.
ik heb het verkeerd verwoord.
Ik bedoel dat veel honden niet lang genoeg lopendus hun energie niet echt kwijt kunnen.
Veel te veel komen er idd maar 3x een kwartiertje uit omdat het de baas te koud is.
Neem dan geen hond zeg ik altijd. Jolliegirl schreef:Lara_Silver schreef:Dat is zeker meer dan genoeg.
ik heb het verkeerd verwoord.
Ik bedoel dat veel honden niet lang genoeg lopendus hun energie niet echt kwijt kunnen.
Maakt niet uit. Ik geef je gelijk in datgene wat je bedoelt.Veel te veel komen er idd maar 3x een kwartiertje uit omdat het de baas te koud is.
Neem dan geen hond zeg ik altijd.