Hoef je t niet eens te zien.Wij hebben dat vroeger veel moeten doen met vogels die uit t nest vielen (manege). Het went, maar leuk is het natuurlijk nooit. Alhoewel ik wel denk dat dat het beste is voor t beesie.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hoef je t niet eens te zien.Myrthe92 schreef:Ach, of je dat beestje nou zelf verdrinkt, dood laat vriezen, of door de kat op laat eten, het is allemaal geen pretje.
Maar hem terug zetten in je huis lijkt me ook niet zo'n strak plan.. waar er één is komen er meerdere.
Denk dat je hem dan beter gewoon in één keer dood kan slaan met de koekepan ofzo! Is het in ieder geval snel gebeurd..
Hannah_Menno schreef:Rattengif? Bah, nee dat zou ik nooit doen!
Bij onze dierenwinkel hebben ze speciale muizenvalletjes, daar lopen ze in maar ze kunnen er dan niet meer uit. Doet ze geen pijn. Die zou ik dan kopen, en ze dan ergens anders in het bos loslaten.
wendy_paard schreef:Myrthe92 schreef:Ach, of je dat beestje nou zelf verdrinkt, dood laat vriezen, of door de kat op laat eten, het is allemaal geen pretje.
Maar hem terug zetten in je huis lijkt me ook niet zo'n strak plan.. waar er één is komen er meerdere.
Denk dat je hem dan beter gewoon in één keer dood kan slaan met de koekepan ofzo! Is het in ieder geval snel gebeurd..
gatver met een koekenpan, die zet je dan in de avond weer vrolijk op t vuur

van de stress had ie allemaal poepjes gelaten, ik t beestje losgemaakt.
was zo komisch. en ja hij leefde nog alleen hij plakte een beetje hihi.