Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Willy_UrsB schreef:Wat zijn sommige sadisten.
Mag een kat ook vrije leefomgeving hebben?
Ik heb last van hondengeblaf Muilkorf dan maar?
Nee dat doen ze niet,
en ze schieten die irritante vogels ook de lucht niet uit.
Een ander hoeft de kat van een ander niet te gaan voeren. Maakt niet uit of de kat nou wel of niet in iemands andere tuin komt.
Daar vraagt ts ook helemaal niet om.
Willy_UrsB schreef:Wat zijn sommige sadisten.
Mag een kat ook vrije leefomgeving hebben?
Ik heb last van hondengeblaf Muilkorf dan maar?
Nee dat doen ze niet,
en ze schieten die irritante vogels ook de lucht niet uit.
Een ander hoeft de kat van een ander niet te gaan voeren. Maakt niet uit of de kat nou wel of niet in iemands andere tuin komt.
Willy_UrsB schreef:Een ander hoeft de kat van een ander niet te gaan voeren. Maakt niet uit of de kat nou wel of niet in iemands andere tuin komt.
nicci88 schreef:dan moeten ze die in de tuin houden.
in ieder geval zorgen dat een ander er geen last (of in ongebruikelijk geval plezier) van heeft.
Maar de eigenaren zijn als enige verantwoord voor de dieren.

moet je je beesten maar binnen houden.
in een kooi buiten?Chiqa schreef:nicci88 schreef:dan moeten ze die in de tuin houden.
in ieder geval zorgen dat een ander er geen last (of in ongebruikelijk geval plezier) van heeft.
Maar de eigenaren zijn als enige verantwoord voor de dieren.
Wij moeten helemaal niets, althans zolang er nog geen regel over in het wetboek van strafrecht staat gaan mensen die die keus niet willen maken geen katten opsluiten, klaar
Bovendien veroorzaken katten totaal geen overlast integendeel ze halen ze in huis, en ik heb hier nu twee groene hulken zien staan zullen we dan weer ontopic gaan?
Namelijk een oplossing zoeken voor de katten van TS die een gezondheid risico oplopen en voor de eigenaren erg vevrelend is dat ze ze steeds moeten zoeken?
Dus ontopic graag,
Chiqa schreef:Niccie niet iedereen kiest ervoor om hun katten op te sluiten
Willy_UrsB schreef:Ik bedoel maar![]()
Honden worden uitgelaten, eigenaren zijn daar meestal bij.
Ik ga echt niet altijd achter men katten aanvangen wat ze aan het doen zijn hoor.
Wat dacht je van die duiven danin een kooi buiten?
@ ThePast03: Ja das de natuur. Zo werkt een kat. Die jagen, die weten niet waar ze wel en niet mogen komen.
Citaat:Namelijk een oplossing zoeken voor de katten van TS die een gezondheid risico oplopen en voor de eigenaren erg vevrelend is dat ze ze steeds moeten zoeken?
Dus ontopic graag,
Delphi schreef:Chiqa schreef:Niccie niet iedereen kiest ervoor om hun katten op te sluiten
Nee, zolang ze maar niet in andermans tuin komen. En vaak is dat wel het probleem! Bij ons op het erf komen met regelmaat ook 'vreemde' katten. Eén daarvan blaast regelmatig naar mijn dochtertje. Tja, dan kan die kat een vliegende klomp naar zijn kop verwachten hoor
Willy_UrsB schreef:HONDEN ZIJN ANDERS DAN KATTEN!!