kat binnen laten met oud op nieuw

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MaaikeMo

Re: kat binnen laten met oud op nieuw

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 13:19

Mijn kat komt vanaf nu ook niet meer naar buiten, ze is vanochtend een kwartiertje geweest..
Vorig jaar is ze wat later nog naar buiten gegaan, maar durfde niet meer terug naar huis ivm met de knallen.. We hebben lang lopen zoeken maar ze kwam niet, en om 12 uur was ze dus ook nog buiten, pas rond 10 uur sochtends kwam ze weer terug..
Ze zit nu op mijn kamer, met nog de mogelijkheid naar beneden te kunnen.. Ik ga om 3 uur weg, en dan krijgt ze haar eten en drinken boven.

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 13:31

ze blijven hier ook alle 4 binnen, valt me trouwens op dat ze ook niet vragen om naar buiten te gaan. Ze zijn er op zich niet bang voor, zitten gewoon voor het raam. Had bij een meer het idee dat het hem iriteerde want die ging grommen :+ Ze steken hier ook voor mijn huis af en ben eerder bang dat ze uit nieuwsgierigheid te dichtbij komen of er naar ze gegooid wordt dan dat ze zelf bang zijn voor de knallen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 13:33

Mijne mogen gewoon naar binnen en buiten als ze willen waarom zou ik ze opsluiten?
Tegen een uur of 11.00 vannacht haal ik ze wel weer binnen.

Ilsje_007

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 13:37

Ik heb 2 oudjes en die mogen vanaf gisteravond niet meer naar buiten. Ze zijn bang voor vuurwerk en ik ben bang dat ze niet meer binnen durven als ze beginnen met knallen. Ik denk dat we het kattenluikje weer op 2 januari open doen.
Er is een plekje voor ze gereserveerd onder het bed van mijn ouders, daar kruipen ze onder als het echte vuurwerk begint :(:) . We proberen ze een beetje te negeren om de angst niet nog meer te versterken.

Tartara

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 13:40

Mijn kattenbeesten zitten ook vanaf gister avond verplicht binnen, en ik denk dat ik daar wel goed aan heb gedaan gezien ze nog niet onder het bed vandaan zijn gekropen vandaag. De helden, weet niet wat ze zouden doen als ze nu nog buiten waren.

Plaisir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 13:40

Mijn kat blijft ook binnen, als ze wilde mocht ze nog naar buiten maar ze wilt niet :n Ze heeft ook kattenbak binnen en ligt lekker op haar bed te slapen.

chantal_bel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 13:43

Me vader die had mijn kat vanmorgen laten ontsnappen. Was een beetje boos. Ze was om 12 uur nog niet binnen. Ben maar gaan zoeken. Ze was zo bang. Arm ding heb er opgetild(wat buiten absoluut nooit kan) en nu ligt ze lekker veilig binnen

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 13:44

Mijn kat blijft vandaag binnen, zit nu al vanaf vanmorgen vroeg
weggedoken onder de bank.

tinkerSophia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 17:30

Die van mij is nu binnen, en wij gaan zo weg dus krijgt ze eten en blijft ze binnen, en morgen vroeg als mijn man aan eht werk gaat om 8 uur gaat ze weer naar buiten... zolang kan ze het wel ophouden, en ze zit in de vensterbank te kijken! naar het vuurwerk

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 17:32

Mijne komen zowiezo niet buiten.

Vroeger liepen onze katten wel buiten, maar met nieuwjaar gingen ze smiddags altijd al naar binnen.
In het dorp waar ik woonde hadden rotjong een keer rotjes aan een kat gebonden (niet een van ons)
En sindsdien wilden wij dus zeker zijn dat onze katten binnen waren, dus gingen ze op tijd naar binnen.

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 18:20

Wij willen ze ook altijd binnen hebben, de 3 van ons mogen sinds gisteren niet meer naar buiten. Morgen weer. :j We hebben steeds alles dicht, komt m'n vader net thuis. Gooit 'ie alle deuren open :( Dus is er 1 naar buiten gefloept.. Ik heb 'm net gelukkig wel kunnen vangen. Straks maar even goed de visite begeleiden met naar binnen gaan.. Bah, van mij mogen ze dat vuurwerk afschaffen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 18:23

Onze kat is vanochtend buiten geweest, en nu lekker binnen. Het is zijn eerste vuurwerk.

Onze vorige kat was met oud en nieuw soms wel buiten, de ene keer kwam ze 's avonds wel terug, maar andere keren niet. Dan kwam ze de volgende dag aangewandeld met de kat van de buren ;)

Suzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 18:24

CM_ schreef:
Mijne komen zowiezo niet buiten.

Vroeger liepen onze katten wel buiten, maar met nieuwjaar gingen ze smiddags altijd al naar binnen.
In het dorp waar ik woonde hadden rotjong een keer rotjes aan een kat gebonden (niet een van ons)
En sindsdien wilden wij dus zeker zijn dat onze katten binnen waren, dus gingen ze op tijd naar binnen.

Vind dat toch zoo diep triest als mensen dan doen :\
Mijn kat blijft ook binnen, maar ze komt sowieso weinig buiten.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 18:25

Onze katten zijn al de hele dag binnen: de ene wilde niet naar buiten en de ander mag niet. Dat is nl een radbraker en is wel eens een nachtje weg. Hij is pas een jaar oud en nog te jong om op deze avond zo lang weg te blijven. :Y)

leanneXXnona

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 18:26

binnen !!
had die van ons gister al binnen.
vadertje weer zo dom geweest om ze naar buiten te doen, waardoor er nu dus 3 zoek zijn en 1 slim is geweest en weer binnen is gekomen.
zullen wel weer komen, was vorig jaar ook zo.

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 18:42

Die van mij lopen gewoon in en uit.Gaat altijd goed.Nu woon ik in een klein dorp en lopen er achter mijn huis nooit kwajongens.Bovendien zijn die katten zooooo lui,die zijn eigenlijk altijd binnen in de winter.

Nagano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 18:50

die van mij blijven ook binnen
2 zijn altijd al binnen
maar de andere twee willen graag naar buiten
dus moet ik goed opletten als ik naar de thuin ga
want dan kunnen ze mee lopen als ik niet op let
maar heb ze nu lekker binnen en ga dat zo houden

xHanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 18:52

Wij houden ze ook binnen, ze kunnen het hele huis door en op het balkon maar niet de straat op. Meestal kruipen ze weg in een hoekje en blijven daar een hele tijd! Wij gaan zelf weg maar de katten blijven gewoon thuis, is tot nu toe altijd goed gegaan.

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 18:56

Als mijn kat zou willen, mag hij gewoon naar buiten, hij zoekt daar zelf maar een plaatsje en zoekt zelf maar uit wat hem het veiligst lijkt.
Maar voorlopig ligt die nu in de kelder, dus neem aan dat hij niet meer naar buiten gaat..
Ik heb het ook liever niet, maargoed hij moet het zelf weten..

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-09 20:35

Kasper is nu ook binnen en blijft nu ook binnen, hier word nog niet echt veel geknald maar hij is overdag de hele dag buiten geweest en een nachtje binnen zal die wel niet dood van gaan.
Voor als het enge bezoek komt kan hij zelf naar boven als hij wil waar zijn brokjes , water en kattenbak staat.
Hij ligt nu vredig bij de baas op de buik op de bank.

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 23:24

Ik wou niet meteen een nieuw topic openen maar wat mij nog nooit gebeurd is is me net gebeurd
Mijn kat is me helaas ontglipt en nergens te vinden
Kan roepen wat ik wil maar geen kat
Nu weet ik wel dat hij niet in 7 sloten tegelijk loopt maar ben erg bang voor vuurwerk gooiende rotjongen
Iemand een tip om beestje binnen te krijgen

cocktailtime

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 23:26

ik zou hem binnen laten als ik jou was.
toevallig is hier nu een stel vrienden van mijn ouders en vanmiddag waren er jongens die een vuurpijl op het paardje afschoten! gelukkig geen ongelukken gebeurt, maar paard staat nu op stal.
maar er zullen wel genoeg mensen zijn die denken dat zoiets grappigs vinden!

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 02:27

Mijn poezen (4) kunnen de tuin niet uit.
Het katteluikje heeft de hele dag gewoon open gestaan,alleen om 23.30 dichtgedaan tot 01.15 uur.
Ze gingen net wel naar buiten maar toen er nog even wat vuurwerk kwam rende ze snel weer naar binnen.

Emma

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 02:32

mijn kat is ook niet buiten, die is echt doodsbang voor al dat vuurwerk!

hij zit nu op de zolder, en dan onder de vloer van de zolder weggekropen :+
als hij terug komt heeft hij altijd over spinnewebben zitten _O-

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 02:33

Mensen, de beste wensen, en een sportief 2010!

Ik ga naar bed :+
Heb de kat in de hout greep, bij mij op de bank gelegd om 10 over 12 en we zijn samen in slaap gevallen, nu is ze buiten, en ik ga me bed in!