Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Raveltje schreef:Lekker thuis op de bank met mijn veestapeltje.. Paar dagen van te voren begin ik met Rescue remedie van Bach Bloesem, worden de hond en katten iets rustiger van.. De hond zal wel heel de avond in mij willen kruipen, want die is als de dood voor vuurwerk..
Ze blijven zoiezo al binnen, maar een tweetal komt dagelijks buiten, maar 1 dag voor oudjaarsdag blijven ook zij binnen en dan hoop ik dat 1 januari de rust wederkeerd..
).
marsyl schreef:Raveltje schreef:Lekker thuis op de bank met mijn veestapeltje.. Paar dagen van te voren begin ik met Rescue remedie van Bach Bloesem, worden de hond en katten iets rustiger van.. De hond zal wel heel de avond in mij willen kruipen, want die is als de dood voor vuurwerk..
Ze blijven zoiezo al binnen, maar een tweetal komt dagelijks buiten, maar 1 dag voor oudjaarsdag blijven ook zij binnen en dan hoop ik dat 1 januari de rust wederkeerd..
Rescue remedie van Bach Bloesem, daar heb ik over gelezen! Werkt dat goed? In de boeken van Heartland staan er heel veel in. Ik vindt ze altijd heel intressant

nowornever schreef:LoveHorses12 schreef:Mijn hond vind vuurwerk dus echt eng (logisch)
Dus ze blijft snachts lekker binnen als wij voor de deur gaan afsteken met heel de buurt.
Konijn die loopt gewoon in zijn buitenplaats, al die jaren gaat het goed dus waarom dit jaar niet?
Blijft de hond alleen binnen als ze het echt zo eng vind?