Hannah_Menno schreef:Die van ons reageren op een Uhuh en een Nee!!! (Ook als er voedsel ligt en dit mogen ze niet eten)
Katten zijn nou eenmaal beestjes die een goede opvoeding nodig hebben, sommige hebben een makkelijk karakter en andere moet je wat strenger aanpakken. Daar kom je er niet bij met een tikje of een plantenspuit, zo simpel is dat!
Waarom moet een kat aangepakt worden? Het werkt toch niet in deze situatie, waarom moet je dan nog een stap verder? Waarom
kan je niet eens een andere benadering proberen...wat is daar mis mee. Als ik die kat zou zijn dan zou ik het ook eens zat worden.
Een plantenspuit ala, een goede mep met de krant op tafel om de kat eens te laten schrikken... ala (is hier ook weleens gebeurt) maar
een kat oppakken en onder de ijskoude kraan houden. Nee sorry, dat gaat er bij mij absoluut niet in. Denk je nu werkelijk dat de kat
die link gaat leggen? Ik in ieder geval niet

De ene kat moet eens op zijn pootjes gezet worden (op een normale manier!) en de ander moet een andere benadering. Aanpassen aan
je kat. Ik denk zomaar dat als ts zo doorgaat met haar kat dat ze beide niet gelukkig gaan worden

[edit] katten begrijpen slaan...pff...