een schepje druivensuiker door zijn melk doen daar kan hij lekker van opknappen. Ik heb ook een keer een bokje groot gebracht met de fles in het begin ging het ook niet zo lekker toen zei de DA die voor wat anders kwam doe maar een schep druivensuiker door zijn melk en daar knapte hij toen goed van op. Het was even de oppepper die hij nodig had. Bij mij was het toen zomer en hij liep met de bouvier en de jack russel op het erf. We hadden toen "3" waakhonden want als de honden aansloegen en naar het hek rende dan rende hij erachter aan . Was een leuk gezicht. Succes ermee.
Ach meis wat erg!! Heel veel sterkte met je verlies!!
mirriejj
Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-09 22:42
Bedankt iedereen.
Pff valt me toch wel zwaar, had me al erg gehecht aan het kleintje.
Laatst bijgewerkt door Daihyo op 15-12-09 13:57, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Tekst gewijzigd
sans6
Geplaatst: 14-12-09 22:44
aggos Miran, zie net dit topic pas en nu is er al een eind aan zijn leventje gekomen.... Je hebt geitje in ieder geval nog een aantal mooie en liefdevolle uurtjes bezorgd.
Ach, wat sneu. Zit net het hele verhaal te lezen en hoopte dat het goed ging. Jammer...Moedergeit heeft waarschijnlijk toch aangevoeld dat er iets niet ok was met de kleine. Hoe dan ook heel veel sterkte....
Misschien had de instinct van de moeder toch wel gelijk door het zwakker geitje achter te laten.
Ik wens je heel veel sterkte. ik weet dat je in een korte tijd je er erg aan kan hechten. ik heb het zelf eens met een jong eendje gehad waarvan de moedereend hand tam was voor mij... Huilen dat ik gedaan heb en ik heb hem/haar toen al mijn liefde gegeven, maar mocht helaas niet baten...
Sterkte.
jodi
Geplaatst: 14-12-09 23:46
Dan was er toch iets echt niet goed Sterkte!
rommulus
Meer kon je niet doen, moeder natuurs' wil is soms te sterk. Tot onze grote spijt.. Je hebt je best gedaan, dat neemt de pijn niet weg maar het maakt het wel draagbaarder hoop ik. Veel sterkte