Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

geerke schreef:wat triest....wat ik zou doen?
Ze meenemen.
Ze hebben duidelijk geen leven daar.
Meenemen! Jij voert ze en betaalt alles ervoor, en duidelijk zijn ze van niemand. Neem ze mee en gun ze een fijne oude dag.
xxJacqyxx schreef:Dank jullie wel voor al jullie lieve berichtjes!
De oudste is inmiddels ook wat rustiger geworden. Toen ik vanmiddag weer de schuur in kwam, lag hij rustig bovenop de koelkast die in de schuur staat. Hij was niet bezig me vluchten of om weg te komen. Ze hebben allebei lekker gegeten, en gingen toen weer lekker liggen op de dekens......

Storm76 schreef:He bah zeg, maar nu is het wel open en kan de pus eruit. Daarna zal het hopelijk snel genezen.
Hoe is het vannacht gegaan? Zijn ze al een beetje aan het wennen?
RianneH schreef:Idd, als die pus eruit komt ben je al halverwege. Onze halve wilde had het ook regelmatig, dierenarts maakte het dan open en we gaven met gevaar voor eigen leven de pilletjes antibiotica. Hij hing regelmatig aan de keukenkastjes, dus lang niet alles kreeg hij binnen.
Vind het super dat jullie zoveel werk maken voor die twee kerels!

en de jongste weet ook dondersgoed waar hij naar buiten kan! Op het moment dat ik de deur open deed was hij meteen weg, en rende hij de tuin in! Het was natuurlijk nog behoorlijk donker, dus ik zag alleen maar een schim. Toen ik hem riep kwam hij gelukkig meteen aangerend, en begon te spinnen. Duurt denk ik niet erg lang meer, of hij zal echt weer naar buiten willen. De andere vind alles best, en ligt eigenlijk alleen maar te slapen in zijn mandje. Komt eruit op de eten, drinken, kroelen en voor de kattenbak.
Ben alleen nog wel een beetje huiverig over mijn andere kat, hoe die zal reageren. Die is helemaal katvreemd, dus dat zal denk ik wel allemaal vreemd zijn: indringers in huis!