Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

AngelsDitch schreef:Aankomende week is het zover.... dan ga ik een poging wagen mijn 2 nijntjes te koppelen.
Wie van jullie zit er overigens op het BunnyBunch forum? Ik kan ern iet op komen... ben ik de enige?
) Zo ziet het er hier nu uit, gaat heel erg goed hier 
Japie is er echt blij mee 
, nog een paar jaar en dan wonen ze samen
. x_Marr schreef:Oooh wat liefJapie is er echt blij mee
Ze maken wel een bende zo te zien
Ja ze maken er wel een zooi van, maar wordt elke dag al minder. Deze foto is van zondag, toen sprongen ze beide om de 5 minuten in en uit het hok incl het zaagsel
Dus langzaam en met geduld
daarbij was Japie altijd al een echte dreknek (viespeuk)Destino schreef:Ze zitten ook niet elk weekend bij elkaar hoor!
Maar misschien heb je wel gelijk, mijn konijn is altijd heel blij, maar weet een soort niet wat hij ermee aan moet en hoe hij zich moet gedragen.

. Ik heb vriendlief ook moeten overtuigen hoor, die vond dat eigenlijk maar niks nu wel. Hij is net zo verliefd als wij
Destino schreef:Haha dat had het kunnen zijn, maar zij zijn dan ook op vakantie
Nou komt wel goed, volg je gevoel daar een beetje in. Als je denkt dat het goed gaat met 2 kooien gewoon proberen. Anders zet je 1 van de 2 ergens anders. 2 kooien naast elkaar kan of heel goed gaan of het wekt aggressie op. Dat moet je even uitproberen. MyWishMax schreef:Ik heb 2 vrouwtjes bij elkaar zitten die echt gek op elkaar zijn, liggen altijd tegen elkaar te slapen en soms wassen ze elkaar.
Nu hebben we wel een heel groot hok, maar ze zitten nu al een jaar bij elkaar, moet ik nog bang zijn dat ze gaan vechten?
De een heeft ooit de ander aangevallen toen wij op vakantie waren, maar dat is al dik een half jaar geleden en nu doen ze nooit iets?
Nu is het geen probleem, mochten ze gaan vechten, maken we nog een hok