Wij hebben een hond met een specifieke geur, maargoed, die overheerst niet, en daar ben ik nu na 5/6 jaar wel aan gewend

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kalien schreef:volgens mij is het een erkent fokker hoor, ik zal zo eens het blaadje nakijken. maar we komen er bij via familie en die hadden er goede verhalen over dus.
ik heb geen verstand van kennels.. dit is onze eerste hond, hoe moet ik weten hoe het daar is![]()
hij had een doktersverklaring
vanmorgen weer een spuit gehad en toen heeft onze da hem onderzocht en hij was gewoon goed dus.
hij krijgt nu royal canin puppy brokjes, en een mini puppy snoepje als ie in de tuin geplast heeft
Abeltje77 schreef:Citaat:baby's ruiken uit zichzelf ook niet bepaald naar zwitsal
oh
Kalien schreef:tuurlijk hebben wij info gezocht. het is echt wel een wel overwogen keuze..
m'n nicht kwam bij deze kennel via kennissen met goede verhalen. hun hebben hier (dag voor ons) een shih tzu gekocht en we zijn toen meegeweest om te kijken en daarna hebben we die van ons opgehaald..
we hadden alleen een paar weken daarvoor bij mensen thuis naar een nestje wezen kijken.. tuurlijk zag dat er mooier uit.
maar de hokken waren wel schoon en ze hadden wel schoon voer en alles..allemaal honden op een hoop.. daar word het niet frisser van.. ik ga er gewoon vanuit dat het geen broodfokker is.
hij blijft gewoon hoor.. hij is hartstikke leuk.. maar het kon toch zijn dat er een middeltje voor was wat de stank tegen ging ofzo.. het is niet zo dat we met de neus dicht lopen.
Kalien schreef:hij heeft verschillende soorten honden.
ik denk dat er euh.. stuk of 6 hokjes waren met nestjes.
Consort schreef:Kalien schreef:hij heeft verschillende soorten honden.
ik denk dat er euh.. stuk of 6 hokjes waren met nestjes.
Geen twijfel mogelijk: Broodfokker
Kalien schreef:hij heeft ons de moeder laten zien.
de pups/nestjes waren niet in huis maar in een apparte ruimte.
sommige nog met moeder en andere met hun broertjes/zusjes.
hij kwam wel prof. over.. maarja volgens jullie heb ik er geen verstand van dus hij zal wel niet prof zijn geweest
de dierenarts heeft naar de standaard dingen gekeken en dit was gewoon in orde..
hij is ook absoluut niet terug getrokken of bang. (klok, telefoon, stofzuiger, drukte)
kun je wel zo boos worden, maar hoe moet ik weten hoe een kennel er van binnen uit ziet..
we zijn hartstikke blij met onze pup.