Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Damariis schreef:hoi
ik en mijn vriend zijn opzoek naar een nieuwe pup, maar wat voor 1?
het liefst een klein hondje, en dan denk ik aan een jack, boomer en ga zo maar door.
het is zo moeilijk een leuke en geschikte pup te vinden.
wat zijn nou de voor en nadelen van bepaalde rassen ? dus graag een ras noemen met voor en nadelen ..
we hebben zelf nu een boerefox dus het is ook merendeels voor hem als maatje.
alvast bedankt
Nikki__ schreef:Vind het toch altijd zo knap dat men begint met de vraag welk ras leuk is, de jack is volgens mij nog geen 1 keer voorbij gekomen en op dezelfde dag beslis je nog een jack te halen, wat sowieso geen jack is.
Zal wel gek zijn dat ik 3 jaar op een hond ga wachten... Nja, succes met je pup.
Damariis schreef:en hoezo geen jack is ?
Damariis schreef:ja ik ben deze pup tegen gekomen op marktplaats.. en hoezo geen jack is ?
en hoe bedoel je ? zal wel gek zijn dat ik 3 jaar op een hond ga wachten ?
Damariis schreef:krijgen we het weer![]()
![]()
ik ga over 2 weken heen en dan zie ik het allemaal wel ik mag ook de ouders zien .. en waarom die opmerking over en zijn ook hondjes te vinden voor leuke prijsjes .. omdat er hiervoor een discussie was geweest dat elke hodn maar boven de 600 euro moet koste ..
Damariis schreef:leuke foto`sik moet je heel eerlijk zeggen dat ik niet eens wist dat een `echte` jack . zoals hier boven genoemt meerendeels wit moest zijn.
maargoed het maakt mij weinig uit of het nou een vuilnisbakkie/kruizing is of een ras hond.!