nieuwe pup ! maar wat voor 1 ??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Binky_Zephyr

Re: nieuwe pup ! maar wat voor 1 ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-09 22:25

nou zoals het er nu uitziet .. is het haar gewoon :)

Tamaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 22:26

En een Cavalier King charles. We hebben er zelf 1 en ik moet zeggen dat ze speelser is dat onze franse bull van 1. En gewoon heerlijke knuffel beestjes lekker bij je op schoot liggen enz. En natuurlijk erg schattig als puppie hihi

Afbeelding als 1 jarige
Afbeelding als pupje

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-09 22:30

wij hadden ook gereageerd op zo`n maar geen reactie meer op gekregen .. nu zijn we romy tegen gekomen .. en compleet verkocht .. volgend weekend gaan we bij dr kijken :)

Tamaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 22:34

Heel veel geluk met jullie kleine puppy het is echt een schatje en zo klein echt als het aan mij lag liepen er hier nu 10 rond. hihi

devine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 22:35

Gefeliciteerd Damaris wat een scheet!

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-09 22:41

hahah echt he .. heb ook tegen mezelf gezegt na romy geeeen honden meer :P

dankje devine :)

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 22:52

Vind het toch altijd zo knap dat men begint met de vraag welk ras leuk is, de jack is volgens mij nog geen 1 keer voorbij gekomen en op dezelfde dag beslis je nog een jack te halen, wat sowieso geen jack is.

Zal wel gek zijn dat ik 3 jaar op een hond ga wachten... Nja, succes met je pup.

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-09 22:54

ja ik ben deze pup tegen gekomen op marktplaats.. en hoezo geen jack is ?

en hoe bedoel je ? zal wel gek zijn dat ik 3 jaar op een hond ga wachten ?

gaby12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 22:55

Prima keus je hebt al een terrier en kiest nu ook voor een terrier,zijn pittige hondjes waar je een hoop plezier aan kan beleven als ze goed worden opgevoed :P
Veel plezier ermee als het deze word wel goed kijken of er geen aanwijzingen zijn voor ziektes enz.maar dat zal je best wel weten.
Ik heb een duitse herder van bijna 12 en die was niet schrikken gratis :D (van mijn nicht)en een kruising van een york xshitzu voor 175 euro en kerngezond ook van marktplaats ze was van een eenmalig nestje.

gaby12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 22:57

Damariis schreef:
hoi :)

ik en mijn vriend zijn opzoek naar een nieuwe pup, maar wat voor 1?
het liefst een klein hondje, en dan denk ik aan een jack, boomer en ga zo maar door.
het is zo moeilijk een leuke en geschikte pup te vinden.
wat zijn nou de voor en nadelen van bepaalde rassen ? dus graag een ras noemen met voor en nadelen ..
we hebben zelf nu een boerefox dus het is ook merendeels voor hem als maatje.

alvast bedankt

Sorry nikki maar het staat in het begin van de topic toch echt dat ze ook aan een jack denkt lees dit nog maar even ;)

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-09 22:58

ik heb haar net op de cam gezien :D echt ontzettend leuk :D
hihi ja soms kom je honden tegen voor hele leuke prijzen :D
dit is ook een eenmalig nestje waar romy uitkomt ..

ja ik dacht bij mezelf al terrier + terrier word vast geen bonje .. en ze zijn vast beide even druk. wat ik toch wel leuk vind.. is het toch niet zo stilletjes in huis :)

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-09 23:04

Nikki__ schreef:
Vind het toch altijd zo knap dat men begint met de vraag welk ras leuk is, de jack is volgens mij nog geen 1 keer voorbij gekomen en op dezelfde dag beslis je nog een jack te halen, wat sowieso geen jack is.

Zal wel gek zijn dat ik 3 jaar op een hond ga wachten... Nja, succes met je pup.

Nikki wat bedoel je hier allemaal mee ?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 23:04

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 23:05

Damariis schreef:
ja ik ben deze pup tegen gekomen op marktplaats.. en hoezo geen jack is ?

en hoe bedoel je ? zal wel gek zijn dat ik 3 jaar op een hond ga wachten ?

Dit zou dan een black en tan moeten zijn, wat het al niet is want daar mag geen wit in voorkomen.
Zo mag een echte jackrussel zeker niet zoveel zwart hebben en is dit er dus simpelweg geen.

Pas alsjeblieft heel goed op met honden van marktplaats. Er word zovaak gezegd dat het om 1 nest gaat en dat er al veel meer nesten daarvoor zijn geweest. Vraag ook naar karakter van beide ouders, zodat je daar ook iets vanaf weet.
Houd rekening met het karakter van een 'jack'. Deze hebben vaak veel opvoeding nodig.

En wat ik bedoel met 3 jaar wachten is dat ik niet kan begrijpen dat men in 1 dag een hond uit kunnen zoeken zonder achtergrond informatie. Ik ben jaren opzoek geweest naar de teef waarvan ík later een pup wil. Geen andere honden, enkel alleen die teef. Dat houd in dat ik nog 3 jaar moet wachten (inmiddels 2) voordat de teef gedekt mag worden omdat 3 jaar een gezonde leeftijd is. Eerder niet. Ook moet ik afwachten ofdat alles in een keer lukt en ga zo maar door.
Ondertussen heb ik ruim voldoende de tijd om me volledig te gaan verdiepen. Iets wat er bij jou, naar mijn idee, nog ontbreekt.

En deze opmerking: hihi ja soms kom je honden tegen voor hele leuke prijzen

gaan me nekharen van overeind staan. Het lijkt wel alsof je praat over een paar dure schoenen.

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-09 23:09

krijgen we het weer :r :evaw:

ik ga over 2 weken heen en dan zie ik het allemaal wel ik mag ook de ouders zien .. en waarom die opmerking over en zijn ook hondjes te vinden voor leuke prijsjes .. omdat er hiervoor een discussie was geweest dat elke hodn maar boven de 600 euro moet koste ..

gaby12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 23:09

Er zal altijd een tijd zijn dat als de pup gaat puberen dat er opnieuw een rangorde moet worden bepaald,maar dat heb je bij elk ras wat je erbij neemt.
Mijn herder is door een york opgevoed en die bleef totdat hij dood ging de baas,was geen gezicht een york die een herder op zijn rug legde omdat hij het zat was.
Nu is de herder de baas over mijn andere kleine hond logisch ze is er pas een jaar geleden bij gekomen als pup,maar ze spelen als gekken met elkaar en hebben plezier.

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-09 23:12

dat klopt :) maar ik heb liever dat dit geleidend gaat dan plots opeens daarom ook een pup :)

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 23:13

Damariis schreef:
krijgen we het weer :r :evaw:

ik ga over 2 weken heen en dan zie ik het allemaal wel ik mag ook de ouders zien .. en waarom die opmerking over en zijn ook hondjes te vinden voor leuke prijsjes .. omdat er hiervoor een discussie was geweest dat elke hodn maar boven de 600 euro moet koste ..

Je vraagt zelf waarom dit geen rasechte Jack Russell Terrier kan zijn en als je dan antwoord krijgt ga je kotssmileys plaatsen.

Veel plezier met je pup en luister vooral naar de mensen die je wil vertellen wat je wilt horen. :)

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-09 23:16

nou volgens mij vroeg ik het niet aan jou ? en gaf ik duidelijk de naam nikki aan of niet ????

gaby12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 23:16

Nou nikki je maakt je wel erg druk dan is het een vuilnisbak met jack bloed in zich ze mag de ouders zien,het belangrijkste is dat de pup gezond is dus opletten dat deze word gezien en geent word door een DA en natuurlijk op de juiste wijze word ontwormt.
En ja een terrier is niet makkelijk,maar ze heeft al een terrier en heeft daar ervaring dus mee.
Iedere hond moet worden opgevoed en getraind anders neemt ieder ras een loopje met je of deze nu groot of klein zijn.

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-09 23:17

dankje gaby :)

ik heb idd al een terrier en weet wat voor ettebakkies het kunnen zijn :) maar ben er op voor bereid :)

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 23:17

hoihoi geheel offtopic maar om toch even op dat bericht hierboven te reageren...ik heb een echte jack die compleet bruin is...

[BB-ITP] Fotoshoot van mijn hondjes

de witte is de moeder.....

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-09 23:20

leuke foto`s :) ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik niet eens wist dat een `echte` jack . zoals hier boven genoemt meerendeels wit moest zijn.

maargoed het maakt mij weinig uit of het nou een vuilnisbakkie/kruizing is of een ras hond.!

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 23:22

Damariis schreef:
leuke foto`s :) ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik niet eens wist dat een `echte` jack . zoals hier boven genoemt meerendeels wit moest zijn.

maargoed het maakt mij weinig uit of het nou een vuilnisbakkie/kruizing is of een ras hond.!

gosh ik ook niet hoor.....mijn bruine jack is een echte hoor paps en mams beide meerendeels wit...en dan is de mijne ineens geen echte meer...
en idd een hond is een hond en als het goed voelt moet je het gewoon doen, toch?
veel fotos spammen van je puppekind graag! :o

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-09 23:25

hihi zal ik doen .. als je een pagina terug kijk zie je er 2 :) ze zijn nog heel jong , dus ook nog de oogjes dicht